Kiehl’s ja Matthew McConaughey kampanjoivat autismin puolesta
Amerikkalainen kosmetiikkasarja Kiehl´s on tunnettu siitä, että se tekee vuosittain yhteistyötä eri tahojen kanssa. Sarja on sitoutunut jo 60 vuoden ajan auttamaan erilaisia yhteisöjä ja tänä syksynä Kiehl´s haluaa lisätä tietoisuutta autistimista yhdessä Autism Speaks-järjestön kanssa. Kampanja on tehty yhdessä amerikkalaisen näyttelijä Matthew McConaugheyn kanssa ja tarkoitus on tarjota tukea ja palveluita lapsille ja perheille, jotka elävät autismin kanssa.
Autismikirjoilla on 1% maailman väestöstä ja yhteistyön tavoitteena on lisätä ymmärrystä ja hyväksyntää autistisia lapsia kohtaan ja kerätä varoja elintärkeään tutkimustyöhön. Kiehl´s on tehnyt Matthew McConaugheyn kanssa videon, jota Kiehl´s rohkaisee jakamaan Facebookissa. Jokaisen jaon myötä Kiehl´s lahjoittaa dollarin Autism Speaks-järjestölle aina 200.000 dollariin asti. Video on myös Suomen Kiehl´sin Facebook-sivuilla.
Kampanjan kunniaksi sarjan klassikkotuotteesta *Ultra Facial Creamista lanseerattiin Limited Edition versio, jonka ulkoasun Matthew McConaughey on suunnitellut. Voide lupaa 24h kosteutta ja se sopii kaikille ihotyypeille, erityisesti kuivalle iholle ja suojaksi koviin sääolosuhteisiin.
En ollut aiemmin käyttänyt tuotetta, mutta kokeillessani sitä ensimmäistä kertaa ymmärsin miksi se on niin suosittu. Voide on sellaista vähän tuoksuttoman apteekkivoiteen oloista, mutta se kosteuttaa ja pehmentää ihoa huomattavan paljon. Kevyestä koostumuksestaan huolimatta se on mielestäni tarpeeksi ravitsevaa myös yökäyttöön. Tuote jää hetkeksi iholle kivalla tapaa liukkaaksi ja olen tehnyt sen avulla muutaman minuutin kasvohieronnan iltaisin.
Tunnen monesti aamuisin kuinka ihosta on puskenut yön aikana rasvaisuutta, mutta sitä kiristää ikäänkuin kosteus olisi kadonnut yön aikana. Ultra Facial Creamin jäljiltä ihoni on tuntunut pehmeämmältä ja kosteammalta kuin monen muun voiteen jäljiltä, joten kyllä se tuntuu lunastavan lupauksensa pitkäkestoisesta kosteuttajasta. Ultra Facial Cream sopii mielestäni myös meikin alle ja ainakaan omalle sekaiholleni se ei ole ollut liian täyteläistä nyt ilmojen kylmetessä.
Syksy tuo mukanaan myös toisen uuden tuotteen nimeltä Cucumber Herbal Conditioning Cleanser. Puhdistusemulsio on pari Cucumber Alcohol-Free Toner kasvovedelle, joka on Kiehl´sin klassikkokasvovesi. Kurkku-uutetta sisältävä puhdistusemulsio sopii kaikille ihotyypeille, erityisesti kuivalle ja herkälle iholle rauhoittaen ja puhdistaen sitä hellävaraisesti. Tuote on biohajoava, se ei sisällä sulfaatteja ja on saippuaton. Tuote on raikkaan tuoksuinen (ehkä aavistuksen kurkkumainen?) ja geeliemulsiomainen koostumus lähtee vaahtoamaan kevyesti veden avulla.
Ultra Facial Creamiin tykästyin, vaikka yleensä tykkäänkin tuoksuvista tuotteista ja kauniista lasipurkeista. Kiehl´s osaakin mielestäni aina yllättää. Pelkistetyt purkit pitävät sisällään todellisia helmiä, joiden laadukkuuden toteaa vasta testaillessa niitä. Kiehl´s antaa myyntipisteillään näytteitä kokeiluun, joten suosittelen menemään ihotyyppitestiin ja kokeilemaan tuotteita. Jos sarja ei ole vielä tuttu, niin saatatte jäädä koukkuun Kiehl´sin maailmaan, kuten minulle kävi.
Limited Edition Ultra Facial Cream on saatavilla Kiehl´sin myyntipisteistä Stockmannilla ja sitä on saatavilla rajoitettu määrä. Tuotteen koko on runsaat 125 ml ja se sopii hyvin myös unisex-voiteeksi.
*tuotteet saatu testiin
*affiliate-linkki