Mysteeripaketti…

Sain postin ilmoituksen saapuneesta paketista, lähettäjänä A-lehdet. Pähkäilin asiaa aikani kunnes sain viimein aikaiseksi hakea salaisuuksien laatikon tänään postista. Vasta löydettyäni Lilyn toimituspäällikön Kati Toivasen käyntikortin tajusin, että kyseessä oli Lilyn synttäriarvonnassa voittamani Bonacuren hiustuotepaketti! Hurraa potenssiin kolme! 

blogi_004v.jpg

blogi_003v.jpg

blogi_005v.jpg

Avatessani kartonkitörpön nenääni tulvahti iiiihana kampaamon tuoksu, jotenkin superylellinen ja mausteinen! Huusin heti Markolle keittiöön, että tänään lämmitetään sauna! Näitä täytyy päästä testaamaan samantien!

blogi_006v.jpg

Viimeistelyöljyhoito, jonka pitäisi jättää hiukset ilmankeveiksi hoitaen niitä kuitenkin syvästi.

blogi_008v.jpg

Jätettävä öljymäinen hoitoaine, ah! <3

blogi_009v.jpg

ja tietysti shampoo…

Meitsi on puljannut Lilyn messissä nyt puolisentoista vuotta, eli melkein alkukahinoista asti. Kertaakaan en ole katunut siirtymistäni tähän ihanaan, lämpimään ja monipuoliseen portaaliin, ja haluankin kiittää toimituksen puurtajia hienosta työstä! <3 Pus pus ja monta monta menestyksekästä vuotta näiden kahden perään! <3

Nyt saunaan! Palataan ensivaikutelman merkeissä 🙂

Kauneus Hiukset

Ikean kesäkalusteet – VIHDOIN! <3

Terveisiä sohvanpohjalta… Olen vääntänyt koko aamun kuvankäsittelyä ja saanutkin paljon aikaiseksi! Kahdeltatoista tulee tän sunnuntain ainut asiakas ja sen jälkeen olis tarkoitus lähteä salille. Tällä hetkellä ajatus tuntuu tuskaiselta, sillä perjantaisen jalkatreenin ja eilisen fustra-harjoittelun ansiosta ihan jokaikinen lihas mun kehossa huutaa armoa! Fustra on petollista, tehtäessä ei tunnu rankalta kun liikkeet tehdään niin hitaasti ja hifistellen, mutta voin kertoo että nyt kyljet kyllä kiittää. Ja selkä… ja olkapäät ja varsinkin ojentajat! 

Tänään selailin facebookissa tilaamieni sivujen päivityksiä ja bongasin Ikean kesäkalustemainoksen muiden joukosta. Multa pääsi sellainen hallitsematon pieni vingahdus ja klikkasin itseni Ikean sivuille saman tien. Meillähän on siis tarkoitus alkaa rakentaa terassin jatketta tänä kesänä (jos saadaan salaojat tehtyä ennen sitä… Blaah!) ja olen etsinyt ruokailuryhmää sitä varten jo ties kuinka kauan. Mieluisinta olisi polyrottinki, mutta myös massiivipuu kiehtoo.. 

Tässä muutama mieluinen setti:

sundero-poyta--penkkia-ja--tuolia__0137555_pe296039_s4.jpg

Sunderö-pöytä, kaksi penkkiä ja neljä tuolia. Yhteensä 633€. Materiaali massiivimäntyä. Minä ehkä maalaisin nämä vielä valkoisiksi vähän kevyemmän fiiliksen aikaansaamiseksi.

angso-poyta-penkki-ja--tuolia__0182471_pe333907_s4.jpg

Ängsö-pöytä, kolme tuolia ja pitkä penkki, hinta yhteensä 485€. Materiaali myöskin mäntyä. Tämä olisi huokeamman hintainen ja valmiiksi valkoinen, mutta muotokieleltään vähän vähemmän mieluinen kuin edellinen setti.

arholma-lepotuolipehmuste__0118012_pe273298_s4.jpg

Yllätyin myös positiivisesti kun bongasin tämän polyrottinkisen lepotuolin kesäkalusteiden listalta. Näitä pystyy yhdistelemään simppelin muotonsa vuoksi mihin tahansa pöytään, hintaa yhdelle tuolille kertyy 69€. 

Myös rentoutumispuolella löytyi vaikka mitä ihanuuksia! Olemme suunnitelleet mun isän kanssa terassinjatkeelle oleskelumajan, joka näyttäisi suurinpiirtein tältä:

terassimaja.jpg

”Majaan” olisi tarkoitus mahduttaa puulavoista tehty kulmasohva, johon teetetään iiiisonisot upottavat tyynyt, ja jossa on ihana makoilla kesäiltoina ja juoda viiniä.. <3 Jos kuitenkin jostain syystä päädyttäisiin valmiisiin sohviin niin joku näistä helmistä olisi varma valinta:

ammero-sohvakokonaisuus__0137479_pe295888_s4.jpgapplaro-sohvakokonaisuus__0136621_pe294141_s4.jpgarholma-sohvakokonaisuus__0150080_pe308218_s4.jpg

Ah, olispa jo kesä! <3

Nyt meen syömään aamupalaa, tunnin päästä ryhdytäänkin taas duuniloisiin. Ihanaa sunnuntaita murpeloiset!

Hyvinvointi Sisustus Mieli