Videota tähän väliin…

Koskapa uusi wc on otollinen kuvauspaikka meikkivideoille, päätin hyödyntää vapaan aamun tähän tarkoitukseen. 

Mulle on jostain syystä pukannut nyt viime vuoden aikana ihan järkky aikuisiän akne (ei diagnosoitu) ja mun on täytynyt muuttua ihmisestä joka TODELLA harvoin meikkasi arkena ihmiseksi, joka joutuu joka aamu piilottamaan tosi pahan näköiset posket. Sinne ne kaikki näpyt nimittäin parkkeeraavat. Poskiin! WTF?

Mun isällä on ollut nuorena huono iho, ja luulin jo että vältyin siltä teini-iän riepotuksessa, mutta TA-DAA! Se tulikin sitten kolmenkympin kynnyksellä tuplana! Tiedän kyllä, että ruokavaliossakin olisi tän asian suhteen parantamisen varaa… ja muissakin elämäntavoissa. Huoh…

No, jos joku saa apua tuosta videosta tai tykästyy johonkin noista tuotteista niin I’ve served my purpose! <3

Kauneus Iho Meikki

Mrs. Moodswing tiedottaa…

… että vaikka kyselin vinkkejä Nizzan ja Barcelonan varalle, me päätettiinkin hyvin impulsiivisesti ja ehkä vähän viinipäissään lähteä Kreikkaan! Varattiin eilen Apollomatkoilta oikein mukava all inclusive-paketti tästä hotellista:

 

Oceanis Beach & Spa Resort

Oceanis on neljän tähden hotelli, joka on tarkoitettu vain aikuisille. Hotellilla on oma yksityinen ranta ja ranta-/snackbaari, kylpyläosasto, kaksi uima-allasta ja tenniskentät. 

image_25_85.jpg

oceanis_beach__spa_resort_18495975_imagegallerylightbox.jpg

oceanis_beach__spa_resort_18495981_imagegallerylightbox.jpg

oceanis_beach__spa_resort_18709534_imagegallerylightbox.jpg

Me varattiin junior suite (tai sweet niinkuin eilen facebookin chatissa kirjoitin Lenille intopäissäni 😀 ) jossa on OMA UIMA-ALLAS pienellä ulkoalueella <3 Morjes rajaton rusketus ilman että naapurit ja kanssalomailijat saa elinikäisiä traumoja nakusta meikäläisestä.. 

image_25_95.jpg

oceanis_beach__spa_resort_18709379_imagegallerylightbox.jpg

En ees täysin pysty ilmaisemaan kuinka innoissani oon tästä reissusta, ja yleensä niin tyynen rauhallinen pikku pessimistimieheni on myös käynyt joka päivä katsomassa kuvia hotellin ja apollomatkojen sivuilta (myös postauksen kuvat on lainattu näiltä sivuilta). Huhtikuussa pitäisi maksaa matka kokonaisuudessaan pois, ja toukokuun 17. pvä lennähdetään 3h45min Kosin lentokentälle. Annoin siis periksi 45minuuttia kohdekriteereissäni mutta hei, ton hotellin takia pystyn vähän tinkimäänkin 🙂

Nyt siis kaivataankin matkakertomuksia Kosilta! Meno-, ostos- ja nähtävyysvinkkejä otetaan vastaan ilomielin ja suurella kiitollisuudella! <3 

Taidan aloittaa täältä 🙂 

Suhteet Oma elämä Rakkaus Matkat