Sisustusta viidellähuntilla..

Bongasin Char & the City-blogista haasteen shoppailla virtuaalisesti sisustuselementtejä 500€:lla. Rrrrrakastan ikkunashoppailua ja kollaasien tekemistä, joten riemusta kiljuen tartuin haasteeseen!

Itse olen (typerästi) enemmän määrä korvaa laadun-ihminen, ja siksipä suuntaisinkin ison violetin setelini kanssa virtuaaliseen Ikeaan

ikea1.jpg

ikea2.jpg

..eli pihapainotteisena mennään. Rottinki on siitä kiva matsku että se kaunistuu vaan vanhetessaan ja haalistuessaan. Sen takiapa noiden valitsemieni tuolien ja lepolassen tuore, punertava väri ei haittaa. 

Tuota sängynrunkoa olen kuolannut iät ja ajat, ja se passaisi enemmän kuin hyvin meidän muuten niin seesteiseen makkariin tuomaan vähän ryhtiä!

Yhteensä meikän ostokset kustantavat siis 507,70€. Ehkä just ja just pystyis venymään ton seittemänseitkyt omasta pussista 😉

 

Kertokaapas mitä itse hankkisitte, jotain isoa ja kallista vai paljon pientä sälää? Koko viidelläsadalla Hello Kitty-tyynyjä sängynpäälle? 🙂

Puheenaiheet Sisustus Höpsöä

Hypoxi-tuloksia!

Meinasin melkein unohtaa julkaista tuloskuvia mulle toteutetuist Hypoxi-hoidoista! Virallisia jälkeen-kuvia ei ole otettu, mutta katsellessani lauantain farkkushortsikuvia tajusin lopulta kuinka paljon reiteni ovat siloittuneet! Lähteneitä senttejä en muista, voin kysellä ne Lauralta vielä jos haluatte niitä kuulla, mutta kuvat puhukoot tässäkin asiassa puolestaan. Pyydän jo valmiiksi anteeksi tätä ensimmäistä, liiankin inhorealistista ennen-kuvaa. Peittäkää lasten ja herkästi järkyttyvien silmät n-y-t NYT:

img_1748hypoxhypox1.jpg

… kuten siis kuvasta näkyy, oli lähtökohta melko karmea. Vähäinen vedenjuonti ja suolainen, rasvainen, hiilaripitoinen ruokavalio oli vuosien saatossa aiheuttanut muhkuran poikineen reiteen ja takalistoon. Mun Hypoxi-kokonaisuuteen kuului aina ensin  siis se vakuumipuku, joka täyttyvine ilmakuplineen puristeli ihon pintasolukkoa uusiin muotoihin 20minuutin ajan. Sitten siirryttiin puoleksi tunniksi polkemaan alipaine-ylipainepyörään. Helppoa kuin mikä. Hoidot toteutettiin kolme kertaa viikossa (vaihtelevalla menestyksellä kiireisen aikataulun takia) reilun kuukauden ajan. 

Tässä siis tulos:

16.6.2012_005_0.jpg

16.6.2012_009_0.jpg

..niin että kaikille jotka on sitä mieltä että tuollaiset vähän nopeammat ratkaisut ovat aina huuhaata, voin lähettää hyvinkin sileitä ja vahingoniloisia terveisiä. Koska hoidot toteutettiin niin lähellä häitä, oli suurin työ tietysti jo tehty niitä aloitettaessa. Näinollen en voi vedota edes lisääntyneeseen liikuntaan tai jotenkin supererilaiseen ruokavalioon. Itseasiassa hoitojen aikana harrastin VÄHEMMÄN liikuntaa kuin ennen niitä. 

Eli nyt kaikki epäilevät tuomaat testaamaan Hypoxia, eka kerta on ilmainen 🙂

 

Hyvinvointi Hyvä olo Liikunta