Sushi, saturday ja söpöt tytöt

Tästä on kyllä jo jonkin aikaa, mutta vietimme tyttöjen kanssa mässäilyillan ennen häälaihdutusrumban viimeistä rutistusta joskus toukokuun alussa. Löysin vasta nämä ihanat kuvat kaikista herkuista ja ajattelin jakaa ne kaikkien muiden sunnuntaimässiksistä kärsivien kanssa 😀 

oma_028_-_kopios.jpg

Menu koostui sushista, valkosipulibruschetasta, kalamata-oliivi-mozzarella-kirsikkatomaattisalaatista ja hedelmistä. Suvi osallistui tuomalla vanhentunutta skumppaa 😀 Jälkiruuaksi olin tehnyt mangopannacottaa vanhoihin posliinikahvikuppeihin, niistä ei ole valitettavasti kuvia makeannälkäisten hyeenoiden hyökkäyksen takia.

oma_029_-_kopios.jpg

Nellin taiteelliset sushit 😀

http://www.youtube.com/watch?v=KcnKNoK8yOk

Tässä vielä video ikuisesta ongelmasta tyttöjen kesken vietetyissä illanistujaisissa. Oon aina kuolemanvarma että se korkki hakeutuu just mun päätä kohti kuin ohjus. 

Eilen oltiin juhlimassa ihan muuten vaan. Mun kaveri Sanna ei oo ollu bilettämässä NELJÄÄN VUOTEEN ja päätettiin et nyt tää kierre on katkaistava. Aloiteltiin ja valmistauduttiin iltaan Lenillä, ja lähdettiin puolen yön aikaan Soolon kautta Seurahuoneelle. Päällä mulla oli H&M:ltä farkkushortsit ja korallinpunainen perustoppi. Mun silmät on myös sävysävyyn paidan kanssa 🙂

16.6.2012_004.jpg

16.6.2012_005.jpg

Tanssittiin hulluna ja hikipäisinä entisen Bepopin puolella, kunnes löysin Markon ja päätettiin lähteä himaan.

16.6.2012_009.jpg

Otin viime lauantain ylilyönnistä viisastuneena TODELLA rauhallisesti ja heräsinkin tänään sunnuntaiaamuun väsyneenä mutta täysin krapulattomana. Ihanaa!! Kohta lähden hakemaan autoa Lankilasta Lenin luota ja nyt ainakin tuntuu siltä että sipet ja dipet huutaa mun nimeä Siwan hyllyllä. 

Ainiin, aviomieheni Marko osti tänään mopon. Ikivanhan Tunturi Cityn, jonka ne haki sen kaverin Ollin kanssa Pyhtäältä. Niillä on nyt kaikilla kaveriporukan äijillä samanlaiset mopot, ja ne kutsuu itseään MC Kylänmiehiksi. Jos tää ei ois niin surullista ni tälle vois jopa nauraa. Talk about a 30’s crisis..

Itse sain tänään tarjouspyynnön aika mielenkiintoisesta proggiksesta, joka sijoittuisi loppukesään. Kerron enemmän jos tarjoukseni menee läpi 🙂 Jännää!

 

– Milka

 

 

 

Muoti Oma elämä Liikunta Päivän tyyli

PROF 1v. <3

http://www.youtube.com/watch?v=eERHzageVDk

Silmämeikkitutorial vähän kevyempään smokey eye-meikkiin..

.. ja tässä videota hiustenlaitosta ja vähän alkutunnelmia ennen virallisiin bileisiin lähtemistä:

(pahoitteluni alun music overlapista, luulin korjanneeni Rihannat oikeaan kohtaan, luulin väärin..)

http://www.youtube.com/watch?v=EHeeXQ2M6Zw

 

Joo no nythän miä huomasin tota videota pitemmälle katsoessani et KAIKKI musat alkaa jälessä, ja jatkuu puheiden päälle. HUOH! What the duck? No, ei mulla oikeestaan kyllä ees ole mitään tärkeää sanottavaa, lähinnä et rullat on Remingtonin, kustanti noin kuutisen kymppiä ja ovat loistavat. Ens kerralla teen työni paremmin. Lupaan.

 

Pus!

 

 

Muoti Meikki Päivän tyyli