Inspiraatioseinä

Sunnuntaina, hyvin ansaittuna lepopäivänä, keksin vihdoinkin jotain käyttöä kaikille niille inspiraatiokuville ja viisaille sanoille, joita olen viime kuukausien aikana lehdistä ja mainoksista saksinut talteen. Niin syntyi työhuoneeni seinälle mustasta langasta, pienistä pyykkipojista ja lehtileikkeistä inspiraatioseinä.

inspiraatioseina5.jpg

inspiraatioseina2.jpg

inspiraatioseina4.jpg

inspiraatioseina6.jpg

Ja kas näin. Yli kaksi vuotta tyhjänä ammottanut seinä on vihdoin saanut merkityksellistä sisältöä, joka kaiken lisäksi on helppo päivittää ajankohtaan sopivaksi. Jos lehtileikkeessä pullisteleva nainen alkaa kyllästyttämään, voi sen vaihtaa helposti toiseen. Tai jos koko liikunta kärsii inflaation, voin aina vaihtaa seinälle inspiraatiokuvia työtäni silmällä pitäen, taittomalleja, väriyhdistelmiä, typografiaa ja sen sellaista. Ja sitten, kun koittaa grillikausi ja dieetti on ohi, voi seinän täyttää mitä herkullisimmilla ruokakuvilla, resepteillä ja drinkkiohjeilla. Helppoa, halpaa ja persoonallista!

inspiraatioseina1.jpg

 

ps. Kyllä, työhuoneeni seinät ovat oikeasti vaaleanpunaiset. Ja kyllä, pitkällisen harkinnan jälkeen taidan jopa tykätä niistä.

Kommentit (5)
  1. Tosi kiva idea! Ensi hätään voisin ehkäpä toteuttaa tämän meidänkin työhuoneessa, jossain vaiheessa sinne olisi tosin tarkoitus maalata magneettimaalilla pieni ”ilmoitustaulu”, johon saisi kiinnitettyä niin inspiraatiokuvia kuin tärkeitä lippulappusiakin :).

  2. Aargh, mulla iskee noista sporttikuvista aina hirvee kolmenkympin kriisi (paniikki), kun niissä on aina niin nuoria ihmisiä. Että en ehdi millään hyvään kuntoon kun oon jo näin vanha, ihan turha edes yrittää…

    1. Haha, mä en edes ajatellut minkä ikäisiä nuo naiset on kuvissa! Täällä on muuten se hauska puoli urheiluliikkeiden ja sporttivaatteiden markkinointimatskuissa, että käyttävät malleina selvästi yli 30-vuotiaita naisia, vaikka nyt noi Lorna Janen tytöt näyttää kyllä seinälläni olevan selvästi kahdenkympin puolella. Mutta Suomessahan käytetään urheiluliikkeiden mainonnassa pääosin sellaisia parikymppisiä malleja.

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *