Mitä saa kovalla treenillä aikaiseksi kuudessa viikossa?

Kuutta dieettiviikkoa ja yhtä tuubillista itseruskettavaa myöhemmin, oli aika ottaa viralliset Prosuppsin muodonmuutos-kilpailun vaiheessa-kuvat. Kisa alkoi siis kuusi viikkoa sitten ja aikaa saada kroppa lopulliseen kuosiinsa, on vielä toiset kuusi viikkoa jäljellä. No, kurkataanpa mitä kuudessa viikossa on saatu aikaiseksi!

vaiheessa1.jpg

Todellisuudessahan olen ollut dieetillä jo huimat neljätoista viikkoa ja alkuperäinen suunnitelmani oli päättää dieettini tänään. Mutta koska tuo kilpailu ilmestyi ihan puskista kesken kaiken ja yllytyshulluna olin heti juonessa mukana, piteni omaksi iloksi aloitettu dieettini vielä kuudella lisäviikolla.

Olin siis jo hyvässä vauhdissa rasvanpolton kanssa kisaan lähtiessäni, mutta toisaalta olin myös jo karistanut ne ensimmäiset, näkyvimmät ja helpoimmat rasvat kropastani. Tämän takia jännitti kovasti, että saanko oikeasti tässä vaiheessa dieettiä kuudessa viikossa enää mitään näkyvää tulosta edes aikaiseksi.

En ollut katsellut juurikaan kuusi viikkoa sitten otettuja aloitus-kuviani (ihan tarkoituksella, kun en halunnut stressaantua) ja sen takia jännitin valtavasti tämän päivän kuvausta. Näkyyköhän kuvissa mitään eroa? Mitä jos ei? Jospa olenkin rehkinyt hulluna kuusi viikkoa saamatta mitään aikaiseksi, kun ei painoakaan ole pudonnut kuin pari kiloa. 

Ja nyt tärkeä vinkki kaikille laihduttajille, kuntokuurilaisille ja tuloksien tavoittelijoille! Ottakaa tai otattakaa niitä kuvia itsestänne! Vaikka miten inhottaisi ne aloitus- tai välivaihekuvat, niin ottakaa ne silti! Se on nimittäin ihmispää sellainen, ettei se enää muista tarkasti miltä näytti kuukausi sitten ja kun katsoo itseään joka päivä peiliin, on todella vaikeaa sanoa onko jossain kohti tapahtunut edistystä vai ei. Eli kamera, ja mielellään myös mittanauha, kauniiseen käteen nyt heti!

6viikkoa.jpgOikealla kuusi viikkoa sitten otettu kuva, vasemmalla tämän päiväinen.
Asennot ei nyt ihan osunut yksiin, mutta näkeehän tuostakin eron.
Painoeroa on kuvien oton välillä n. 2 kg.

 

No, olihan niissä minun kuvissani eroa, oikeastaan omasta mielestäni aika huomattavakin (enkä puhu nyt vain rusketuksesta…). Olen siis hyvin, hyvin tyytyväinen saavutettuun kuntooni. Itse asiassa tämä nykykunto tuntuu juuri sellaiselta, johon voisin dieetin päätyttyä palautella itseni takaisin. En näytä liian laihalta, vaan sopusuhtaisen sporttiselta. Mutta eipä auta, pakko sulatella vielä vähän ennen kilpailun loppua.

kalenteri.jpgVissiin on jotain tullut tehtyäkin, kuin vain syötyä hyvin…

549930_479692655413872_989535505_n.jpgJa loppuun vielä Instagram-kollaasi kisaan lähteneistä kuvista

 

Näihin estottoman itsekehuisiin kuviin ja tunnelmiin,
kivaa alkavaa viikkoa kaikille ja tsemppiä itse kunkin projekteihin!

 

 

Kommentit (15)
  1. Aivan uskomatonta! Sun vartalo olis kyllä niiiiin mun unelmakroppani, ai että! Kun jonain päivänä jaksaisi treenata ja syödä kunnolla, että tohon kuntoon pääsisi itse. 😀 Ja pitää vielä sanoa (heteronaisena), etten ole hetkeen seksikkäämpää kroppaa nähnyt! 😀

  2. Olet kyllä Ameriikan Raitilla niin oikeassa! Oli vatsalihakset, reidet, peppu, selkä ja joka paikka ihan hellänä kuvien oton jälkeen, kun olin niin kovassa jännityksessä koko ajan 😀 Ja aina piti ottaa vielä yksi kuva, kun unohdin jännittää reidet, tai olin unohtanut jännittää pakarat tai sen vatsan! Kamala, kun piti keskittyä pullistamaan jokaista lihasta yhtä aikaa 😉 Ei ole muuten helppoa, kokeilkaa vaikka!

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *