Joko olisi aika luovuttaa?

Olen nyt kaatunut maastopyörällä vuoden sisään kolme kertaa, viimeksi eilen. En ole vielä onnistunut rikkomaan luita, mutta pysyviä arpia alkaa olla jo kohtuullinen määrä. Eilisen jälkeen vasen jalkani on melko pahasti turvonnut, asfaltti-ihottuman peitossa ja väriltään sinipunainen. Polvesta jäi pala nahkaa johonkin siinä polulla poikittain olleeseen juurakkoon, mutta kolauksista suurimman koki itsetuntoni. Mikäli vanhaan suomalaiseen sananlaskuun ”kolmas kerta toden sanoo” on uskominen, voisin näin kolmannen kaatumisen jälkeen väittää, ettei minua ole tarkoitettu maastopyörän päälle. Minä en vain osaa eikä harjoitus ole tehnyt mestaria.

kiroilua.jpg

 

Kun ei kukaan enää viimeisimmän kaatumisen jälkeen kehottanut minua nousemaan uudelleen satulaan ja sanonut, että kyllä se siitä lähtee sujumaan, olisi kai järkevintä antaa touhun olla ja keskittyä tekemään jotain ihan muuta. On vaikeaa uskoa itseensä, kun ei kukaan muukaan usko.

Luovuttaminen ei kuitenkaan sovi luonteelleni ja syö naista enemmän kuin mustelmat ja ruhjeet. Mutta mitä jos ensi kerralla sattuu pahemmin?

 

 

Hyvinvointi Liikunta

Selitys sille, miksi kuvissa näyttää aina niin pöljältä

Oletko ikinä miettinyt, miksi kuvat itsestäsi ovat usein epäonnistuneita, näytät omituiselta etkä itseltäsi ollenkaan?

Paikallisesta naistenlehdestä bongaamani artikkeli paljasti miksi näin on ja kyllä,
tunnistan ongelmani!

 

Ihmisillä on nimittäin tapana peilin eteen astuessa ottaa tiedostamattaan se kaikkein edustavin ilme. Kohotetaan hieman kulmia tai poskipäitä, käännetään päätä hieman, siristetään silmiä, imaistaan poskia aavistus sisään tai törrötetään huulia. Enkä tarkoita nyt teinimäisiä törröhuuli-poseerauksia tai naisten muikistelua meikatessa, vaan sitä, että tiedostamatta aktivoit pienenpieniä kasvolihaksia saadaksesi ilmeen, jota ei kasvoillasi normaalisti näy. Pienikin normaalista poikkeavan kasvolihaksen aktivointi voi saada kasvosi näyttämään hyvin erilaiselta.

Kokeilepa mennä peilin eteen kasvot täydellisen rentona. Huomaatko eron?
”Jessus, toihan on se tyyppi, jonka näin vuonna -95 meidän luokkakuvassa”.

 

 

Kauneus Mieli Meikki Höpsöä