Lauantain salitreeni

Näyttökuva 2015-09-21 kello 11.jpg

Siinäpä kaunista infoa lauantain salitreenistä! Oon sellainen tyyppi, joka nauttii raporttien ja speksien lukemisesta. Jos vaikka lenkillä puhelin sammuu ja speksit jäävät pimentoon, lenkki tuntuu vähän turhaan tehdyltä. Muahaha. Miten ihmiset on ennen edes viitsineet liikkua, kun eivät ole saaneet kaikesta raporttia?! 😉

Tauko tuntui ja näkyi sykkeiden korkeudessa ja nyt varsinkin t-u-n-t-u-u tähtitieteellisenä lihasarkuutena. Käytännössä olen tällä hetkellä invalidi, jolla voisi luulla olevan soossit housussa.

Tuli tehtyä vähän erilainen alakropan treeni, prässi oli epäkunnossa ja kuuppa jumissa yritin keksiä muuta tekemistä. Treeni oli kokonaisuudessaan seuraavanlainen:

Askelkyykky smithissä taaimmainen jalka stepperillä 10 toistoa per puoli
30 kg 10 x 1  
35 kg 10 x 3

Hip thrust smithissä 
70 kg 10 x 1
75 kg 10 x 3

Taljassa maastaveto köysillä 20 kg 10 x 4

Stepperille nousu 10 kg käsipainojen kanssa 10 toistoa per puoli + sumokyykky 10 toistoa x 2

Se siitä iisisti ottamisesta siis. Painot oli kahdessa ekassa liikkeessä korkeimmat, mitä tähän mennessä on ollut. Edeltävä lepo ja syöminen (vaikkakin söin vähemmän fiksusti) tekivät siis hyvää siinä mielessä! Toki myös motivaatio oli eri tavalla nyt läsnä ja varmasti sitä kautta sain itsestäni enemmän irti. Tuntui kyllä hyvältä saada enemmän painoa liikkumaan!

Taljassa tehty mave oli uusi tuttavuus ja se kyllä rääkkäsi takareisiä ihan kunnolla. 20 kiloa tuntui hyvinkin riittävältä, oli työn takana pysyä jalat maassa liikettä tehdessä. Ihanan kamala kiristys takareisissä ja hanurissa! Loppuun vielä stepperille nousut 20 kg kannatellen. Painojen roikottaminen supersarjana tehdessä sai myös ranteen ja kyynärpään väliset lihakset helliksi. Puristusvoimaa käsissä voisi selvästi parantaa.

Kaiken kaikkiaan kiva treeni tauon jälkeen. 🙂 Perjantaina tehty Kayla Itsinesin vatsatreeni on tuntunut myös ihanasti nauraessa, aivastaessa ja yskiessä. Melkein on tullut tippa linssiin, sen verran on palikat (mitkä palikat, hahaha!) hellänä. Kipu, josta jollain sairaalla tavalla aina nautin! Tietää tehneensä.

Collage.jpg

Kotiin tullessa testasin vielä, saisinko jo Markon liikkumaan hip thrustissa. Noin 89 kg asettui kiltisti mun syliin istumaan pyytäessä ja niin vaan sain liikuteltua herraa ylös ja alas. 

Babysteps!

Kommentit (2)
  1. Kiva kun jaoit treenin kokonaisuudessaan, näitä on aina kiva lukea. 🙂 Hyvin saat jo painoja liikkumaan, keep going!

    1. Kiva, että oli mieleinen postaus! 🙂 Kiitos myös tsempeistä!

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *