Kokeilevat kaurakeksit

Torstain kauppareissulla minulle iski aivan hillitön himo leipoa. Koska aikaa oli rajallisesti, en voinut mihinkään suureelliseen ruveta. Lisäksi halusin leipoa jotain, johon poikakin voisi osallistua. Mikäpä siihen sitten paremmin sopisi kuin peruskaurakeksit! Seuraavana iltana oli tiedossa myös tyttöjen ilta, joten halusin kekseihin ehdottomasti suklaata. Karkkihyllyllä silmäni sitten osuivat Hopeatoffee-pussiin ja siitä se ajatus sitten lähti. Halusin kokeilla, miltä Hopeatoffee maistuisi kekseihin upotettuna.

dsc_0017.jpg

Mmmmm…yksi kappale oli jo ehtinyt leipurin suuhun.

Viisaammat ehkä siellä ruudun toisella puolella nauravat kahvinsa näppäimistölle. Voin nimittäin kertoa, ettei mennyt aivan kuin elokuvissa. Oletettavimmin toffee olisi pitänyt olla pienempinä paloina ja itse keksitaikina jotain vähemmän leviävää tavaraa. Vai mitä päättelette tästä?

dsc_0018.jpg

Nam, nam, palanutta Hopeatoffeeta!

Aina ei voi onnistua ja virheistä oppii. Kunhan pääsen yli tästä totaalisesta epäonnistumisesta, saatan tutkia asiaa lisää. Mä kerron teille, jos vielä joskus onnistun, kertokaa te mulle, jos en voi onnistua. 😉

Onnekseni mä osasin ennakoida tämän ja päätin tehdä myös niitä tuplasuklaakeksejä. (Näiden joukossa oli myös pari kappaletta keksejä, joissa oli sisällä vain yksi iiiiihaaan pieni Hopeatoffeen-pala. Ne kyseiset yksilöt [valkosuklaalla höystettynä] onnistuivat paremmin ja maistuivat aika hyviltä, joten ehkä toivo ei ole täysin kadonnut.) Tuplasuklaat olivatkin herkullisia, kuten aina (älkää antako ulkonäön pettää).

dsc_0019.jpg

Mmmm…

Reseptiä en tähän sen kummemmin laita, ihan oli vaan Myllyn Parhaan-kaurahiutalepussin kyljestä, miinus rusinat, sokerin määrä oli puolitettu ja suklaat lisätty. Määrästä ei mitään hajua, maun mukaan sekin menee. 🙂 Itse en yleensä diggaile kekseistä enää seuraavana päivänä, enkä tyttöjen illassakaan maistanut ainuttakaan (muille teki kyllä kauppansa), mutta tuoreena maidon kanssa… Aijai. 🙂

Koti Ruoka ja juoma

Blogiähky

Yääh, ääh, iik, apuaaaaah!

Sieltä se tuli. Kauan odottamani blogiähky. No okei, en mä nyt sitä kovin kauaa oo voinut odottaa, mutta kaikkihan on suhteellista.

Blogini on nyt suurin piirtein kahden kuukauden ikäinen ja nyt on tullut se aika, kun tekisi mieli heittää hanskat tiskiin. Ensinnäkin, mä toivoin, että olisin tässä kohtaa jo saanut enemmän lukijoita. Tällä hetkellä mun lukijasaldo näyttää tosi säälittävältä ja tietenkin myös mun isossa päässäni mä näytän tosi säälittävältä. Oishan se myös hienoa sanoa, että mä kirjoitan vaan itselleni, mutta eipä mua silloin häiritsis toi kovin lyhyt lukijalista. Huoh. Mä en myöskään ihmettele, ettei mulla oo kovin paljoa lukijoita, koska oon tällanen sekabloggaaja. Mun kirjoitustyylikään ei ilmeisemmin vetoa ihmisiin. Mä oon vaan tosi tylsä. Mulla on myös kamala aihepula. Mä en vaan saa väännettyä asiaa meidän tylsääkin tylsemmästä arjesta. Ois ees jotain hienoja hankintoja tai kivoja raportteja paikoista, joissa ollaan käyty. Mutta ei. Ei mitään. Mä jopa harkitsin kuvaavani pojan uudet kengät, mutta en oikein näe iloa kuvata vermeitä, ellei niissä oo jotain tosi spesiaalia.

Mutta mä yritän päästä tästä yli. Kuitenkin tää kirjottaminen on ollut mulle tähän mennessä tosi vapauttavaa, joten en aio vielä luovuttaa. Kai ne kirjoitusaiheet taas jostain putoavat syliin.

Suhteet Oma elämä