Päivä 89.
Katselen tässä samalla Muodin huipulla -ohjelmaa. Täytyy kyllä todeta, että meikä nonna ei kyllä ole huipulla eikä lähelläkään.
Kovin on kavereilla erikoisia luomuksia. Viimeistään nyt ymmärrän, että olen niin LAST SEASON !
Eilen keräsin kirpparille meneviä tavaroita ja ohjeiden mukaan hinnoittelin ne netissä. Tänään sitten menin fyysisesti hakemaan tulostettavat hintalaput sieltä (onneksi) aika lähellä olevasta kirpputorista.
Vaan eihän ne sieltä heidän koneeltaan löytyneetkään. Niinkuin ei sekään, että olin myyntipöydästä jo maksun suorittanut. No, sitten palvelemaan tuli uusi ihminen, ja jostain syövereistä ne pahuksen laput viimein ilmestyivät. Mutta eihän niitä tietenkään voitu tulostaa tarroiksi, vaan ihan vaan paperille.
Ohjeeksi sain mennä kotiin ja tehdä ne rasittavat hinnoittelut uudestaan ja palata taas huomenna takaisin. Sitten saisin mukaani tulostetut tarrat, jotka voisin liittää myytäviini.
MITÄ MINÄ SANOIN. KIRPPUTORIMYYNNISTÄ ON IHAN ÄLYTTÖMÄSTI VAIVAA !
Eikä mitään ole vielä myyty !