Päivä 87.

Ei kai sillä kolmen vuorokauden kotivarautumisella tätä tarkoitettu.

On se silti hyvä, että ihmisellä on pakastin (enkö tarkoita kuvassa olevaa). 

Muuten, mikään ei yhdistä suomalaista naapurustoa enempää kuin lumityöt. Oli pakko tulla välillä sisälle, kun piti kaikkien kanssa siunailla tätä lumentuloa ja varpaat alkoivat siinä seistessä palella. 😉

Koti Oma elämä

Päivä 86.

Tänään on parasta pysyä pirtissä villasukat jalassa; parikymmentä senttiä lunta jo pyryttänyt ja lisää vaan tulee.

Mutta viime viikolla oli kevätpäivän tasaus, viikonloppuna siirrettiin kelloja kesäaikaan ja kevään ensimmäinen jäätelöauto pysähtyi aidan taakse. Että tällainen kevät!

Koti Oma elämä