Oodi hernekeitolle

Hernekeitto

Oi hernekeitto! Olet jokatorstainen tuttavuus, pehmeä ja varma. Tuottamasi suolistokaasut ovat yhdentekeviä sinapilla pyöristetyn makusi rinnalla. Olet muisto lapsuudesta ja silti ihanan aikuinen valinta. Hiilijalanjälkesi on kepeä ja värisi melko epämääräinen, mutta lempeä. Viikottainen tapaamisesi luo vaikutelman rutiineista ja pysyvyydestä maailmassa, jossa lauantaisaunaankaan ei aina ehdi. Kiitos hernekeitto, että olet turvallinen.

Kuvassa Tampereen paras vegaaninen lounashernekeitto. Sitä saa Cafe & Bakery Mimosasta.
Tämä ei ole mainos, vaan kehu.

Koti Ruoka ja juoma