Ketkä voittivatkaan Crossfit-kirjan?

photo_10.12.2013_22.01.21_0.jpg

Crossfit-kirjat on nyt arvottu! Kolme onnekasta voittajaa olivat…

nimimerkki NoobaX, joka haluaa vetää ensi vuonna yhden leuan (erinomainen tavoite, kyllä se siitä!), Mimmiina, joka haluaa ylläpitää säännöllistä salillakäymisrytmiä sekä nimimerkki Tepa, jonka treenitavoitteet menivät uusiksi hiljattain auto-onnettomuuden myötä (mielettömästi tsemppiä!). 

Onnea voittajille, teille on lähtenyt sähköpostia. Ja iso kiitos kaikille osallistuneille, oli kiva kuulla millaisia tavoitteita teillä oli ensi vuodelle. Ja tehän toki kaikki kipitätte kirjakaupan kautta kotiin treeneistä ensi kerralla, eikös?

Omista tulevaisuuden tavoitteistani lisää tarkemmin lähempänä vuodenvaihdetta. Mutta tänään ainakin tuntui siltä, että yksi tärkeimmistä tavoitteista on kippamalla tehdyn leuanvedon hallitseminen niin, että sitä voisi käyttää treeneissä eikä enää tarvitsisi skaalata. Lähellä ollaan, mutta ei vielä kuitenkaan perillä. Ja narukäsiin sekä selkään lisää voimaa myös, tietenkin! Tänään oli varsinainen maanantaiolo, sillä skippasin eiliset treenit ja tein ekan rääkin vasta tänään. Jostain syystä soutua sisältävät treenit ovat minulle kauhistus. Soutaminen saa pääni jotenkin ihan sekaisin, ja kaikkein kummallisimmat kommellukseni olen tehnyt aina treeneissä, joissa soudetaan (terkkuja vaan valmentajalle). Siihen kun lisää päälle vielä leukoja ja varpaat tankoon -liikkeitä, niin on käsivarret ja nuppi melkoista hyytelöä. Pitänee ottaa soutusiedätys mukaan ensi vuoden tavoitelistalle!

//Arvonta toteutettu yhteistyössä Kustannusosakeyhtiö Nemon kanssa.//

Hyvinvointi Liikunta Kirjat

Blogihaaste: muuttumisleikki

Täältä tullaan, auttamattomasti jälkijunassa, mutta tullaan kuitenkin.

Mindeka haastoi bloggaajat ottamaan itsestään mahdollisimman ankean ennen-kuvan ja sitten pyntätyn jälkeen-kuvan. Minun piti toteuttaa tämä jo männä viikolla, mutta unohdin aina ottaa kuvan siitä jälkeen-lookista, minkä seurauksena kännykän kamera täyttyi vain ankeista aamunaamoista. Ei hyvä ajatus. Lauantaina sitten sain vihdoin otettua niin ennen- kuin jälkeen-kuvatkin, ja vieläpä yhden siitä välistä. 

muuttumisleikki.jpg

Noin kello yhdeksästä aamulla kuuteen illalla mentiin puhtaasti mukavuusalueella. Vain paidan malli ja housujen väri ehtivät muuttua ennen treenejä ja treenien jälkeen. Jos ei olisi ollut kinkereitä, olisin tuskin ikinä saanut edes tukkaa kammattua. Taitaa olla ihan hyvä, että ihminen välillä pakotetaan ihmisten ilmoille, jotta tulee laitettua ihmisvaatettakin päälle. Minä kyllä menisin kaikkein mieluiten kapakkaankin collegehousuissa, mutta en tiedä olisiko minulla enää kavereita sen jälkeen. Mitä fiinimmät vaatteet, sitä pöhkömmäksi tunnen itseni, ja pelottavaa kyllä, tämä tunne vahvistuu vuosi vuodelta. Viiden vuoden päästä minulle ei varmaan saa enää pakotettua mekkoa päälle, ja vuosikymmenen päästä pyjamahousut ovat varmaan kasvaneet jalkoihin kiinni. 

Huomenna sitten loppuu tällainen höpsöttely ja palataan itse asiaan. Huomenissa ratkeaa myös Crossfit-kirjan voittanut kolmikko, pysykää kuulolla, te ketkä hienoja treenitavoitteitanne jaoitte! 

Muoti Liikunta Päivän tyyli