Uusia kuvioita

kuva_otettu_19.12.2013_klo_23.29_3_0.jpg

 

Tänä vuonna hirvittävän moni asia elämässä on mennyt uusiksi. Ilmeisesti parisuhteen päättyminen ja pitkästä aikaa omilleen muuttaminen eivät olleet tarpeeksi, vaan päätin vielä pistää työkuviotkin uusiksi loppuvuoden puhteina.

Ensi vuoden alussa jätän hyvästit lehtihommille ja siirryn digi- ja markkinointihommiin. Jännittävintä duunikuvioiden muutoksessa on paitsi alanvaihto myös osittainen downshiftaus: teen uudessa työpaikassa neljää päivää viikossa. Olen jo pitkään  haaveillut tällaisesta järjestelystä, jossa jäisi enemmän vapaa-aikaa ja mahdollisuuksia tehdä kaikenlaisia projekteja.

Suunnitelmissa on paitsi yrittää nauttia vapaista perjantaista myös keskittyä erilaisiin, vielä määrittelemättömiin projekteihin. Puhetta on ollut niin artikkelien kirjoittamisesta kuin muutaman kirjan suomentamisesta, mutta mielen perukoilla siintää monenlaisia muitakin hauskoja mahdollisuuksia. Olen jutellut kavereiden kanssa ja yrittänyt muistaa olla avoin kaikenlaisille pöhköillekin mahdollisuuksille.  

Tällä hetkellä istun junassa matkalla kohti Lappeenrantaa. Ihan alkuperäisissä suunnitelmissa oli viettää tämäkin joulu kanssa jossain aurinkoisessa kolkassa maailmaa, mutta niin sitä tilanteet muuttuvat. Mutta erinomainen vaihtoehto tämäkin.

Joulussa on parasta se, että voi viettää monta päivää pyjamassa seitinohuessa skumppa- ja glögihuurussa kirjoja lukien ja tauotta syöden. Veikkaan, että Lappeenrannan läskileiriltä tarttuu mukaan  ainakin parisen kiloa ylimääräistä. Riittääpä sitten sulateltavaa vuodenvaihteeseen. Optimistisesti kyllä otin treeni- ja juoksukamat mukaan, jos sitä vaikka menisi lenkille tai treenaamaan CrossFit Lappeenrannan tyyppien kanssa. Katsotaan, katsotaan

Hyvinvointi Liikunta Työ

Oman elämänsä fitnessmalli

1002029_10152074507295169_254515216_n.jpg

Kaikkeen sitä päätyy kun vanhaksi elää! 

Esimerkiksi tekemään maastavetoja ja kahvakuulatyöntöjä kameran edessä. Kuvia ja meikäläisen ajatuksia treenaamisesta ja treenivaatteista pääsee lukemaan FitBODY-lehden ensi vuoden ensimmäisestä numerosta. Kiitos valokuvaaja Pekka Ailiolle rennosta tunnelmasta ja ainakin pikavilkaisun perusteella mainioista kuvista! 

photo_19.12.2013_14.52.49.jpg

Kuvattavaksi joutuminen aiheutti minulle melkoisen stressin. Keskellä kiivainta pikkujoulusesonkia ja kalmankelmeää joulukuuta ei ehkä ole se optimaalisin aika joutua kameran eteen. Lisäksi olen ehkä maailman epäluontevin poseeraaja, joten jännitystä oli ilmassa melkoisesti. Kaikki meni kuitenkin mainiosti, ja olin ihan tyytyväinen elämäni ensimmäisestä kuvaussessiosta suoriutumiseen.

Yritin tsempata itseäni kuvauksiin sillä, että olen oikeasti tällä hetkellä melkoisen tyytyväinen kroppaani ja miltä se näyttää. Saatan ehkä painaa 20 kiloa enemmän kuin joskus ammoin, mutta itseluottamusta ja suorituskykyä on varmaan satakertaisesti noihin aikoihin verrattuna. Päädyin eilen turisemaan Hyvä perse -kirjotuksen innoittajana toimineen tuttavan kanssa, ja naureskelin että kyllähän mulla taitaa olla ihan kiva ahteri. Siksi aamulla kuvausvaatteita valitessani luukutinkin tätä biisiä repeatilla:

Nyt vain sitten jännitetään, millainen lopputuloksesta tulee!

Ps. Kiitos valmentajalleni Benille making of -kuvista ja siitä että saimme käyttää CrossFit Central Helsinkiä kuvauksissa!

Muoti Liikunta Päivän tyyli