Vallisaari

image.jpeg

Vihreä Vallisaari. Käytiin tuon signifikantin toisen kanssa viime perjantaina pikaisella saarikeikalla, pari tuntia meni ihan siivillä. Taas kertaalleen huomasi metsän, meren, luonnon eheyttävän vaikutuksen. Oli jokseenkin kamala aamu, joka sisälsi mm. kunnon hermojakiristävän ja hikisen kävelymatkan lautalle liian syksyisissä vaatteissa, vaikka hellepäiväksihän toi äityi, kahvin roiskautuksen jonkun mamman syliin ja pään täysiä iskemisen kattoon, lol. Ja tästä koko aamusta seuranneet nöyryytyksen kyyneleet. Siellä väänsin itkua lautassa ku joku vastasyntynyt konsanaan. 

image.jpeg

Mutta about HETI kun päästiin saareen, elämä hymyili taas (ok, saattaa niillä kahvinjämilläkin olla vaikutusta, vaikka olikin ihan luokattoman pahaa, ehkä edellisen päivän kahvit jääneet termariin?). Tän kun muistaisi aina, kun olo on jotenkin epäkelpo: mene metsään, se balansoi ja rauhoittaa. Jos metsän lähellä on joku lätäkkö, aina parempi ainakin omalla kohdallani. Vesi on minulle elementeistä se eniten rauhoittavin ja balansoivin. 

image.jpeg

En oikein tajua miksi muka naurattaa noin kovasti, sillä olin juuri nähnyt lukin. Etovia tyyppejä ne. 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Suuri suositukseni Vallisaarelle! Sinne pääsee lautalla vielä 4. syyskuuta saakka, eli muutama viikko aikaa. Tuonne veisin ehdottomasti turistitkin ennemmin kuin Suokkiin, vaikka onhan sekin tosi kiva tietty. Tai no, ehkä veisin molempiin, tuolla vesibussilla nimittäin pääsi tulomatkalla Suokkiinkin.

image.jpeg

Harmaat vaatteet -vimma. Eipä vissiin ollut kuuma turtleneckissä. 

Muoti Oma elämä Päivän tyyli

Viikko 33, TOP-JUTUT

image.jpeg

Alkuviikon suunnattomasta hyydytyksestä toivuttiin ja tämän vuoden kolmaskymmeneskolmas viikko paketoidaan hymyssä suin, kiitollisna, kissain kanssa pedillä lojuen. Toinen kehrää koneen lailla, toinen on sykkyrällä jalkapohjaa vasten, se on paras paikka. Else-kissa jäi Puu-Vallilaan, näemme taas! Toivottavasti pian.

image.jpeg

VALO. Se syksyä enteilevä, muttei vielä kuitenkaan syksyinen valo. Lämmittävä valo. IHANA VALO. 

image.jpeg

Pari drinkkii Siltasessa ja ystävät ympärillä❤️ Myös mies oli mukana ja se on erittäin harvinaista herkkua, sillä meidän viikonloppuaikataulut menee usein totaalisen ristiin. 

image.jpeg

Dumplari-addiktio. Hakikseen aukesi hiljattain uusi etnikkokauppa, Jia He. Ostin neljä pussia ja ne meni muutamassa päivässä. Tänään itketti, etten ehtinyt ostamaan lisää. Sitävastoin huvittanut on se, että dumpling on jonkun nettisanakirjan mukaan suomeksi ​kokkare ja kultamussukka. Aion tilata ravintelissa seuraavaks parit vegaaniset kokkareet.

image.jpeg

No se Puu-Vallila. 

image.jpeg

Ja Kallio-kävelyt kesähelteellä. 

image.jpeg

Ja Vallisaaren retki. Maailman siisteintä käydä kotikaupungissaan jossain aivan uudessa paikassa. Muutama tunti vierähti todella nopeasti tuolla pyöriessä. Syyskuun alkuun saakka kulkee lautta, vieläköhän ehtisi uudestaan tänä kesänä? Vai kannattaako mennä mieluummin esimerkiksi Lonnaan? 

Ihanaa alkavaa uutta viikkoa kaikille!

Suhteet Oma elämä