Move

Tänää menin normaalisti kouluun ja sit tuli huono olo ni lähin kahen tunnin jälkee pois .. En mee huomennakaa kouluu mut keskiviikkona pitää mennä ku on koulukuvauksetki ..Oon katellu nyt rippimekkoja ja laitan tähä viel kuvat niistä ;D Tiiän kyl suunnilleen minkä niist otan mut sitä ei just nyt oo siel varastos, niit kyl tulee lisää. Laitan siis viel kaikist niist kuvat ;D

Siin viel ihana biisi♥

Ja tänää järjestelin mun huoneen uudestaan sillei et ku oon sängyssä läppärillä ni jouluvalot on sillei kivasti siinä 😀 Wehearteissaha tää aika on menny, kohta pitäis alkaa lukee hissan kokeeseenki ;D

Mut nyt ne mekot ;D

 

mekkoh1.jpg

 

mekkoh2.jpg

mekkoh3.jpg

mekkoh4.jpg

Tätä en rippimekoks aatellukkaa vaa jouluks tää ois täydellinen 😉 ♥

mekkoh5.jpg

mekkoh6.jpg

mekkoh7.jpg

mekkoh8.jpg

mekkoh9.jpg

mekkoh11.jpg

mekkoh12.jpg

mekkoh13.jpg

mekkoh14.jpg

Tää ois ihana kaikissa pastelliväreissä, valkosena ei niin ihana mut laitoin tänki tähä koska toi malli on ihana ,siis mekon malli.

mekkoh15.jpg

mekkoh16.jpg

mekkoh18.jpg

mekkoh19.jpg

mekkoh20.jpg

mekkoh21.jpg

mekkoh22.jpg

mekkoh23.jpg

mekkoh24.jpg

mekkoh25.jpg

Tää on se minkä luultavasti otan 😉

mekkoh26.jpg

mekkoh27.jpg

Näitä oli alussa paljon enemmän mut karsin tähä parhaat 😀 Ja kaikki nää ei mustakaa sovi rippimekoks mut nää kaikki on sen verran ihania et oli pakko laittaa tähä ;D Musta kaikkein ihanimmat näistä on toi eka, viides, yheksäs, kahesatoista, kolmastoista, viiestoista, kuuestoista, yheksästoista, kaheskymmenes, kaheskytäeka, kaheskytätoka ja kaheskytäkolmas 😀 13., 16. ,19. ja 23.  ei rippimekoiks sopis kauheen hyvin mut ihania silti ;D

 

Mistä te tykkäsitte eniten? 🙂

 

Muoti Ajattelin tänään Ostokset Päivän tyyli

Pelkää en, siedän sitä, tiedän sen.

Moii taaas! 🙂 Teki taas kauheesti mieli alkaa väsäämään postausta!

Tuolla ulkona voi jonkun mielestä olla kamala ilma, mut un mielestä siellä on tähä aikaan vuodesta kaikkein parhaat säät♥ Rakastan syksyä ja oon itekki parhaimmillani syksyllä, ei sillon oikein vihanenkaa voi olla! Harmi vaan että syksyy pitää oottaa aina vuosi.. Kesällä taas tylsistyy eikä oo oikein mitää tekemistä.. :/ Pitäs tehä kappale jonka nimi on wake me up when summer ends :DD

On vaan nii käsittämättömän ihanaa istuu koneella ja kattoo ku lehet tippuu puista ja ulkona on nii ihanan pimeetä♥ Ja lumi ku vielä tulis ni ei enää fiilis voi parantua! 

Huomenna aamulla on kuitenki hammaslääkäri.. En tykkää hammaslääkäristä yhtää vaikka ei mulla mitää reikiä oo ollu tai mitää, mut mua ällötää ku ne änkee mun suuhun ne kamalan makuset hanskansa ja pitää niitä siellä nii pitkään että meinaan tukehtuu! Oikeesti, yäk! Siellä menee varmaan kaks ekaa tuntia ku ne ajat on aina myöhässäki..  :/ Eli opon ja hissan tunnit. Sitte meillä on vielä äikkää, enkkua ja 2 tuntia matikkaa.. Sitte pitäis jaksaa mennä nyssellä jonnekki rippikouluopetukseen tai mitä onkaa.. Se alkaa viideltä ja kestää puol seiskaa.. Sieltä sit jotenki kyyti kotiin, matkassa menee ehk puol tuntii.. Jos en saa kyytii ni en kyllä mee perjantaina kouluukaa, oikeesti :DD Vihaan sitä jos joudun tulee myöhää kotii.. Koska sit ei ehi tekee paljoo mitää ennenku kasin aikaa meen jo nukkuu etten nuku pommii.. Että tosi ”kiva” päivä tulossa -.-

Tänää oli siis se ruotsin koe, ei mikää vaikee ollu muttei kyllä helppokaa :DD Tuolla alkaa olee jo aika hämärä, muitten mielestä ehkä liian pimee mut mun mielestä just ihana♥ Kaheksalta alkaa UP ja sitte nukkumaa.. Kohta on jo viikonloppuki, ihanaa♥

Eiii mulla muuta, muutama kuva vielä 😀

Love

Untitled

New york

Ja biisi

Ja nyt moikka!♥

Puheenaiheet Ajattelin tänään