All I Want For Christmas Is You♥

Kuunnelkaas, ihana biisi on! 😉 ♥

 

Ajattelin nyt tässä välissä ehtii postaamaan ennen ku pitää jatkaa ruotsin kokeeseen lukua ja sitte alkaa jo Uus päivä kasilta.. En oo tainnu postata sen jälkeen ku kävin lauantaina mummolla? Mentii sinne veljen kanssa yöks ja oli kivaa! Tuli mielee ku talvella mummolassa juostiin lumihangessa ilman kenkiä ja otettiin kisa kumpi voittaa juoksun (n.60m) ilman kenkiä 😀 Ajateltii tänä talvena taas kokeilla uudestaan! Harmi että enää marraskuu ja sit oon syksy ohi :'( Tulee ikävä eikä sit taas jaksa oottaa vuotta!

Mut lauantainahan oli siis vainajien muistopäivä ja käytiin tietysti hautausmaalla. Siellä oli tosi paljon kynttilöitä :O Käyn siellä joka viikonloppu eikä koskaa ennen oo ollu noin paljon, ehkä jouluna mut kuitenki 😀

Päivät on menny koulussa ja wehearteissa enimmäkseen 😀 Nyt kuitenki lauantailta kuvia!

Nää ekat on kyllä wehearteista  ;D

talvi3.jpg

talvi1.jpg

chuck_ja_blair1.jpg

chuck_ja_blair2.jpg

chuck_ja_blair3.png

chuck_ja_blair4.jpg

chuck_ja_blair5.jpg

sorry | via Tumblr

chuck_ja_blair7.png

chuck_ja_blair8.jpg

2013-11-01_18.24.02.jpg

weheartit♥2013-11-01_18.22.58.jpg

2013-11-01_18.23.04.jpg

2013-11-01_18.23.12.jpg

2013-11-01_18.23.17.jpg

2013-11-01_18.23.23.jpg

2013-11-01_18.23.35.jpg

2013-11-02_15.17.05.jpg

 

2013-11-02_15.17.22.jpg

2013-11-02_15.17.59.jpg

2013-11-02_15.18.08.jpg

2013-11-02_15.18.42.jpg

2013-11-02_15.19.20.jpg

2013-11-02_15.19.27.jpg

Ja sit ne hautausmaalta otetut kuvat 😀

2013-11-02_18.36.31.jpg

2013-11-02_18.38.55.jpg

2013-11-02_18.39.03.jpg

2013-11-02_18.39.10.jpg

2013-11-02_18.40.27.jpg

2013-11-02_18.40.35.jpg

2013-11-02_18.44.12.jpg

2013-11-02_18.44.15.jpg

2013-11-02_18.44.21.jpg

2013-11-02_18.44.27.jpg

2013-11-02_18.44.35.jpg

2013-11-02_18.44.38.jpg

2013-11-02_18.44.46.jpg

2013-11-02_18.45.17.jpg

2013-11-02_18.45.24.jpg

2013-11-02_18.45.29.jpg

2013-11-02_18.45.31.jpg

2013-11-02_18.45.40.jpg

2013-11-02_18.47.34.jpg

2013-11-02_18.47.37.jpg

2013-11-02_18.47.49.jpg

2013-11-02_18.47.50.jpg

2013-11-02_18.48.12.jpg

2013-11-02_18.48.25.jpg

2013-11-02_18.48.36.jpg

2013-11-02_18.58.29.jpg

2013-11-03_15.58.07.jpg

2013-11-03_17.00.11.jpg

Oon täs pelis mestari ;DD Voitan oikeesti aina ,paitsi vikaa tasoo(joka on TOSIvaikee, ni en oo viel voittanu..) 😀

 

Juu mut nyt lopetan … 😀

 

 

Puheenaiheet Ajattelin tänään

November♥

Moi pitkästä aikaa! Ei oo mikään yllätys ettei mun eläässä oo tapahtunu mitään kertomisen arvosta, ei täällä voi mitään tapahtua. Vedin tossa äsken yli yhen viivan taulukosta ,jossa on viivoja yhtä paljon ku niitä päiviä mitä pitää vielä asua suomessa. Yks päivä vähemmän taas, mutta kyllä noita päiviä vielä riittää.. Eli myös päiviä milloin ei tapahdu mitään kertomisen arvoista, riittää.  En vaan jaksais asua täällä, en kuulu maaseudulle missä ei koskaan tapahdu mitään, vaan New Yorkiin jossa ei koskaan tuu tylsää! ♥ Pitää jaksaa oottaa.. ikuisuus.

Eilen oli saksan koe, ei se mikään vaikee ollu mut sain siitä vasta torstaina tietää ni en kyllä paljon ehtiny lukemaankaa..

Mun päiviin ei oo oikein kuulunu muuta ku koulua, weheartteja, musiikin kuuntelua, piirtämistä, lukemista, tv:n kattomista, pelaamista ja tarinan kirjottamista. Mummolassaki on tullu pari kertaa käytyä.  Aina tätä samaa.. :/

Nyt biisi ja muutama kuva.. Ainii! Viimein on marraskuu! Tätä oon oottanu koko vuoden, kaikken paras kuukausi, nyt ei voi oikein surullinen olla! ♥

teksti31.jpg

teksti32.jpg

teksti33.jpg

teksti34.jpg

Nyt jatkan tätä weherteissa oloo, paras tapa viettää päivä! ♥ Siitä tuli muute mieleen että ku en saa niitä kuvia sieltä paljoo kerrallaan liitettyy näihi postauksiin nii voisin linkata mun weheartit profiilin tänne. No, joku kerta sitte ku jaksaa! 😀 Huomenna koitan postata ja muutenki ahkerammin nyt tästä eteenpäi! Hyvää marraskuuta vielä kaikille ♥

Puheenaiheet Ajattelin tänään