Rakastan syksyn pimeyttä, rakastan talvipakkasta..

Ekana biisi josta sanat on! 😀 http://www.youtube.com/watch?v=IQU9rcrDsQM

Joo sori en oo postannu 11 päivää mut ei oo oikein ollu asiaa eikä kiinnostusta… Halloweenina sit varmaan postaan jotenki pidemmästi koska sitä on jo ootettu♥

Nyt mun pitää kirjottaa nää pölötykset nopeesti koska kasilta aamupalalle et ehin lähtee varttii yli kouluu.. Eilen ja tiistaina en menny kouluu koska olin kipee(Oon kyl ollu nyt vuoden mykoplasmassa mut eihä kukaa voi vuotta olla pois koulusta ni pakkoha sinne on mennä) Tänä aamuna oli kyl kans vähä huono olo mut meen ny kuitenki kouluu. Nää 2 päivää enää ja sit alkaa viimein se syysloma! Lauantaina Lappeenrantaa kavereita näkemää ;)♥

Tuli viel mieleen semmone juttu, että mietin tossa eilen että jos saisin vaan yhen toiveen niin mikä se ois.. Toivoisin ite ettei kevät ja kesä tulis enää koskaa. Mitäs te toivoisitte?

Kuva viel ja sit pitää mennä!

:3

Aika pienenä tuli mut kaikki kyl varmaa näkee sen  😀 Juu moikka, nähää joskus ♥

Puheenaiheet Ajattelin tänään

The smell of autumn ♥

Moi taas! 😀 Oon harkinu blogini siirtämistä bloggeriin, missä sais varmasti enemmän lukijoita.. Mut jostain syystä en voi tehä sinne blogia näitten vammasten evästeasetusten takia.. niitte takia en voi kirjautua youtubeenkaan -.- Jos saisin ees joskus sen järkkärin ni ois kiva niitä kuviaki saada tänne.. 😀 Ja toisaalta voisin tehä sen blogin jollain muulla koneella ja sit kirjotella sitä tällä.. Mut viimeks ku kokeilin ni en osannu käyttää koko bloggerii tai muokata blogii hienon näköseks:DD Siihe tarvittais joku avustamaa 😀 No, enköhä mää joskus saa sit sinne tän siirrettyy..

Mulle kuuluu taas samaa ku aina, en taaskaa oo tehny yhtää mitää järkevää -.- Tänää sit piti herätä kirkkoo aamulla, niitä rippileirijuttuja, huoh. Viime lauantaina piti mennä kouluu ja ny sunnuntaina kirkkoo, viikonloputki siis koitetaan pilata :/ Kattelin C.S.I:NY:tä, piirtelin, ny kuuntelen musaa ja oon wehearteissa, ja oikeestaan ihan kohta lähen syömää.. Eikä jaksais mennä kouluu huomenna -.-

Onneks kohta on loma ja nään taas Jutan ja Jennyn♥  Mulla oli kyl viel jotai sanottavaa mut jos on surkee muisti ni sit vaa on.. Nyt viel biisi ni pääsen syömää! :DD

Juu moikka♥

Puheenaiheet Ajattelin tänään