Mietintää ehkäisystä.
Eilinen ravintola-ilta oli oikein sujunut kaikinpuolin! Ruokana oli mahtavan täyttävää salaattia + kahta eri patonkilajia ja juomana skumppaa + vettä. Olin tähän valintaan erittäin tyytyväinen. Meitä oli kolmisenkymmentä vierasta, yksi soitti kitaraa ja yhdessä laulettiin ja naurettiin, vietettiin nuorekkaan naisen viisikymppisiä. Sain päätettyä vaatteet vasta muutamaa tuntia ennen lähtöä, mustan mekon, legginssit ja vihreä jakku! […]