Arvonta & Tutorial: Cherry Tomato lips by Rimmel

rimmelpunainen2.jpg

Tänään arvonnassa on kasa tuotteita, joilla saa aikaan modernin käännöksen erittäin klassisesta meikkilookista. Punaiset huulet ja rajatut silmät – onko edes olemassa tilannetta, jossa tuo combo ei toimisi?? Erona perinteisempään versioon on huulipunan oranssiin taittava sävy, sekä rajauksen muoto. Muu meikki pidetään taas kerran hyvin simppelinä ja raikkaana.

Näitä tutorialeja tehdessäni muuten muistin taas kerran, millainen meikkaaminen on parasta! Nopeasti ja helposti syntyvä tyyli, jossa on kuitenkin jippo jos toinenkin. Tällaisten meikkien kantajat näyttävät aina huolitelluilta, vaikka peilin edessä ei ole vietetty yhtäkään ylimääräistä minuuttia.

Arvontapaketin sisältä loytyy:

rimmelkisa2.jpg

Paketista löytyy:

  • Rimmel BB-voide valitsemassasi sävyssä
  • Match Perfection Blush sävy 001 Light (ei kuvassa)
  • Extra Wow Lash tuuheuttava mascara mustana
  • Glam Eyes -rajausväri mustana
  • Eyebrow Pencil -kulmakynä valitsemassasi sävyssä (001, 002 tai 003)
  • Moisture Renew Lipstick sävy 660 In love with Ginger

Ja perään vielä ohjeet tuotteiden kasvoille siirtämiseen:

rimmelsilma1.jpg

  • Aloita puhtaasta ja kosteutetusta ihosta – kuten aina 😉
  • Levitä BB-voide koko kasvoille ja häivytä kohti kaulaa. Lisää voiteen kuivuttua vaaleaa poskipunaa suurella siveltimellä heleyttämään ihoa.
  • Rajaa silmät paksusti, ja jatka rajausta silmän ulkokulmasta poikkeuksellisesti alaspäin. Voit kurkata tarkan muodon seuraavasta kollaasista!
  • Taivuta ripset ja levitä niihin reilusti ripsiväriä!

 

rimmelsilma2.jpg

  • Ja lisää ripsiväriä!
  • Ja sitten yllätyskuva ripsarittomista ripsistä, jonka piti esittää rajauksen muotoa jo aiemmin…. Yöllä tehdyn kollaasin riemuja 😀
  • Väritä kulmat haluamallasi tavalla.
  • Silmämeikki on valmis!

 

rimmelhuulet.jpg

  • Punaa lopuksi huulet, ja olet valmis!

 

rimmelpunainen1.jpg

Tämä on meikki, jonka voisin tehdä vaikka joka päivä! Huulipunan lisääminen on ainoa homma, jossa olen toivottoman laiska.. Jos en kanna punia ja kiiltoja jokaisen takin taskussani, en ikinä muista lisätä niitä. Onneksi tämä puna pysyy huulilla useamman tunnin tahraamatta, jos siis et joudu syömään.

Iso plussa huulipunan kosteuttavasta koostumuksesta tällaisena talviaikana, jolloin huulet ovat rohtuneet suurimman osan ajasta.

 

rimmelpunainen.jpg

Osallistut tuotepaketin arvontaan kommentoimalla tätä postausta sunnuntaihin 15.12.2013 klo 22:00 mennessä. 

Kerro kommentissasi mikä on ollut ensimmäinen Rimmel-meikkituote jonka olet ostanut tai saanut.

Muista jättää kommenttiisi sähköpostiosoite myös kommentin perään. Osoitteen jättäminen pelkästään sille tarkoitettuun kenttään ei valitettavasti riitä, koska kommenttien hallinnasta on todella hankalaa etsiä yksittäinen voittokommentti, josta sähköpostiosoitetta ei helposti löydy.
 

Arpaonnea 🙂

p.s. Meikäläinen majailee tällä hetkellä Lanzarotella, reissufiiliksiä voi seurata toisen blogini puolelta: Elämäni Kunnossa

Kauneus Meikki

Reissuripset!

raps2.jpg

raps4.jpg

Reilun puolentoistavuoden tauon jälkeen sain yhtäkkiä päähäni, että tahdon taas kokeilla kestoripsiä! Luovuin ripsistä aikanaan kirjoittaessani Trendiin jutun kaikenlaisista lisäkkeistä luopumisesta, enkä ole niiden perään pitkään aikaan haikaillut.

Nyt kuitenkin teki mieli ottaa reissuripset ensi viikon Kanarianlomaa varten! Lennän siis huomenna Lanzarotelle, ja reissun tapahtumia voi seurata treeniblogini kautta. Ei kuitenkaan huolta, tänne puolelle on ajastettu yhtä jos toista kivaa ensi viikon varalle 😉

 

raps1.jpgMutta nämä ripset! Varattuani ajan ripsiteknikolle, ahdistuin ensin suunnattomasti, kunnes tajusin ettei mikään pakota minua pitämään pidennyksiä yllä. Tällä hetkellä suunnitelmana on pitää räpsyt päässä uudenvuoden yli, kun lähden vielä toiseen reissuun ja vietän uudenvuoden ystäväni kanssa Lontoossa. 

Tämä tuntuu ajatuksen tasolla siltä, kuin olisin lopettanut esim. tupakan polttamisen (jota en tosin ole koskaan aloittanutkaan :D), ja pitkän tauon jälkeen kokeilisin kerran viihteellä, voinko suhtautua asiaan sopivalla etäisyydellä. On jotenkin helpottavaa, kun nyt tuntuu siltä, että voin milloin tahansa käydä irrottamassa ripset ja jatkaa elämääni. Silloin aikanaan pidennyksistä luopuminen nimittäin ahdisti.

Fiilis on tällä hetkellä siis todella outo, ja peiliin katsoessa yllätyn edelleen joka kerta – onneksi positiivisesti. On ihanaa, että lomalla ei tarvitse tehdä muuta, kuin heittää BB-voide naamaan, ja lomakuvat näyttävät silti huolitelluilta.

 

raps3.jpg

Itse ripset ovat pääosin 11mm kuituja, mutta seassa on muutama 12mm karva tuomassa pientä ”tähtiefektiä”. Tein teknikkoa valitessani pitkän taustatyön, ja olen erittäin tyytyväinen löytööni. Tarkistan tyypiltä vielä saako hänen yhteystietojaan jakaa, jos joku teistäkin tykkää hänen työnjäljestään. Hyviä ja luonnollista jälkeä tekeviä ripsiteknikoita ei ole mitenkään liikaa.

Mikä teidän suhteenne kestoripsiin on tällä hetkellä?

Kauneus Meikki