Lauantain kahvilarakkautta Lapinniemessä

0CE644C3-690A-4943-B442-319EBCA104AD.jpeg

D12855D2-D17A-421C-BE7E-E9B2116B2834.jpeg

62332732-8F16-4ED0-A739-F3D399EC6A33.jpeg

924E82F7-C132-4B5F-B529-CF1DC97BE72D.jpeg

1FEC309F-D0F7-48BC-8926-A0BF5EAD96C1.jpeg

A3D6403A-7683-4FC9-9414-E2CD7E03E745.jpeg

B95A703F-15AE-40CA-8808-D21701BD705D.jpeg

61EF243B-8592-4C41-8A94-5FB24B9AE320.jpeg

E8E253B3-9CA5-49FE-9AC9-4C79C20C23ED.jpeg

5098AB1F-4A43-400F-9E88-EFC3BBCC0FD0.jpeg

F5D7409A-B5F2-4444-90B8-A44A4C0442D9.jpeg

92AA6231-6A24-4EB8-B1D1-E3557411D259.jpeg

9FA00E29-EEAF-4044-ABFC-4F8F73124112.jpeg

Heippa taas!

Minulla oli viime viikonloppuna vain lauantai vapaata. Päivälle ei etukäteen ollut mitään ihmeellisiä suunnitelmia. Aamulla nukuin univelkojani pois, minkä jälkeen kävimme hautausmaalla Pyhäinpäivän tiimoilta. Sitten tarkoitus oli ottaa muutamia kuvia, mutta minua alkoi jotenkin hirveästi kiukuttaa harmaa sää ja se, ettei sopivaa kuvauspaikkaa meinannut löytyä. Lopulta ajoimme Lapinniemeen. En muista koska olisin viimeksi siellä käynyt, joten olin aivan innoissani uusista maisemista ja siitä, että vihdoin löysimme hyvän paikan, missä ottaa kuvia.

Kuvailujen jälkeen kävimme kahvilassa nimeltä Ansari, joka sekin sijaitsee Lapinniemessä. Äidin mukaan olin käynyt siellä joskus pienenä, mutta minulle paikka tuntui aivan uudelta ja se oli IHANA, siis aivan ihana. Totesin vain, että ”tämä on ehkä söpöin kahvila, missä olen koskaan käynyt”. Kahvilan yhteydessä oli myös putiikki täynnä mielettömän kivoja juttuja. Jaoimme yhden (täydellisen) Oreo-kakunpalan ja joimme parit kupilliset teetä. Nam nam, iso suositus!

Illalla muokkailin vain kuvia, katsoin monta jaksoa Empirea ja soiteltiin poikaystäväni kanssa. Olipa todella ihana ja rentouttava vapaapäivä!

Kuvat: minä ja Sari H-M. (kuvat minusta) // Editointi: minä

Suhteet Oma elämä

Siljamainen asu

Joskus ajattelin, ettei minulla ole omaa tyyliä. Vasta viime vuosina olen alkanut havaita, että minulla oikeastaan on aika vahvakin oma tyyli. Ne muutamat ”siljamaiset” valinnat toistuvat pukeutumisessani lähes päivittäin ja kullakin hetkellä pinnalla olevista trendeistä osaan lähes aina poimia ne asiat, jotka toimivat parhaiten minulla.

Kuvailisin pukeutumistani rennoksi, sillä päälläni voi lähes joka päivä nähdä leveälahkeiset tai muuten mukavat housut enkä missään nimessä ole korkokenkätyyppiä, vaan minulla on aina tennarit, bootsit tms. Minulle tärkeää on, että vaatteet tuntuvat mukavalta päällä. Muuten rentoon asuun saatan monesti yhdistää jotain hieman ryhdikkäämpää, kuten bleiserin, kauluspaidan, lierihatun tai villakangastakin.

Sanoisin, että tämän postauksen kuvissa näkyvä asu kuvaa täydellisesti tyyliäni. Tuona päivänä tunsin oloni todella hyväksi ja itsevarmaksi päälläni olevissa vaatteissa. Ainoa ei niin ”siljamainen” juttu tässä asussa oli, ettei siinä juurikaan ollut tummia värejä. Monesti minulla nimittäin on jotain suht’ tummaa päällä, musta toimii aina. Olen muuten niin onnellinen, että päätin lopulta ostaa nuo valkoiset, korkeapohjaiset kengät vielä täksi syksyksi. Ne ovat melkein vuorautuneet jalkoihini kiinni, sillä käytän niitä lähes joka päivä.

B8FF4CED-AC74-43B1-BFF7-3B5332765EB9.jpeg

2DB72441-E493-46B0-A838-65301F5F28E4.jpeg

EDC206BB-C2E9-416B-8F69-6C56601E4102.jpeg

FC4CAE1E-4980-403A-BB7C-ECDF3AFE7FAD.jpeg

Kuvat: Tytti M. // Editointi: minä

Muoti Oma elämä Päivän tyyli