Sekalaisia juttuja ja vatsalihashaaste

Kävin ihanalla aamulenkillä tänään. Suunnitelmissa oli juosta hiukan pidempi lenkki kuin yleensä, joten puin taas pitkästä aikaa pipon, kaulaliinan, hupparin, pitkikset ja säärystimet. Mietin tänään että mikäköhän siinä on, että en ikinä pukeudu pinkkiin normaalisti, mutta treenivaatteissa se jotenkin menee? Mustista treenikuteista ei tunnu saavan samalla tavalla energiaa.

Nyt on ollut niin ihania ilmoja, että en ole malttanut mennä salille. Rakastan merta ja rantalenkkejä, enkä malta odottaa että lumet sulavat taas. Keksin tänään uuden juoksureitin joka menee rantaa pitkin melkein koko matkan.

Joku kyseli tuolla, että syönkö aamupalaa ennen aamutreeniä ja mitä siihen kuuluu.
Syön aina aamiaisen, ellei ole kyse aamujoogasta. Sen voi tehdä mielestäni tyhjällä vatsallakin. Aamiainen on melko samanlainen päivästä toiseen, leivän täytteet saattavat vain muuttua. Joskus jos masuun mahtuu, teen vielä jonkun supersmoothien.

Tässä tämän aamuinen aamupalani: Viinirypäleitä, 2 ruisleipää, päällä Oivariinia, juustoa, salaattia ja kurkkua. Iso lasi vettä ja vihreä tee.

Ruokajuttuja ei ole vähään aikaan ollut, joten tässä olisi eilisiltainen salaattini. Oli todella maukasta. Fiilistelen aina makean ja suolan yhdistämistä. Tässä siis Aurajuusto ja rypäleet loivat hyvän makuparin. Lisäksi oli salaattia, kurkkua, paprikaa ja auringonkukan siemeniä.

Ja ku nyt ruokajuttujen makuun pääsin, tässä vielä lenkin jälkeinen smoothie jota kokeilin ensimmäistä kertaa. Laitoin mukaan myös vaniljaproteiinijauhetta, mutta jos haluaa pirtelöstä "puhtaamman" voi sen jättää pois.

Laitoin siihen:

  • banaanin
  • 1 rkl Tocoa ja Macaa
  • 3 dl kaurajuomaa
  • 1 dl jäisiä mustikoita 

 

 Macassa on aika vahva maku, joten ilman mustikoita juoma ei ollut kovin hyvää mielestäni. Toco sen sijaan on ihan miellyttävän makuista. Siitä tulee mieleen hiukan kaurapuuro.  Instagramin (@elmerii) puolella pohdinkin jo, että vatsalihakseni tuntuvat paenneet täysin piiloon talven aikana. Olen keskittynyt jalkojen vahvistamiseen ja keskivartalotreeni on ollut melko olematonta. Ajattelin siis aloittaa nyt 8 viikkoa kestävän vatsalihashaasteen! Kaikki, jotka haluavat sen sixpackin esiin kesää varten tai muuten vain vahvan keskivartalon, saa liittyä mukaan haasteeseen.  Tarkoituksena on, että joka viikko jaan uuden vatsalihastreenin täällä blogin puolella. Treeni tehdään kahdesti viikossa, ei kuitenkaan peräkkäisinä päivinä. Olen jo suunnitellut ensimmäisen ja toisen viikon setit ja huomenna kokeilen ensimäistä. Harjoitukset ovat intensiivisiä, mutta eivät kovin pitkiä. Vatsalihastreenisettejä saa myös ehdotella minulle kommenttien puolella. Jos on hyviä treenejä, ne pääsevät mukaan haasteeseen. Huomenna siis alkaa! Sitä varten tarvitset vain kahvakuulan/käsipainon, joten se onnistuu myös kotoota käsin. Miltäs tällainen pidempi treenisetti kuulostaa teistä? :) Itse olen ainakin ihan innoissani.

Kommentit

Rimma (Ei varmistettu)

Mä oon ainakin mukana (: Käsiongelmien takia en voi edes treenata muuta kuin jalkoja ja keskivartaloa!

Elisa (Ei varmistettu)

Jeee! Huomenna alkaa! Pakko kokeilla ensin, että onko se mun suunnittelema liian raju/ iisi. :D

Emilia (Ei varmistettu)

Ihan mahtavaa! Mukana ollaan ;)

Elisa (Ei varmistettu)

Mahtavaa! Mitä suurempi osallistujamäärä, sitä parempi tsemppi! :)

Betty (Ei varmistettu)

Kuulostaa tosi kivalta!! Mukana ollaan. Ja sulta saa ihania ruokavinkkejä :)

Elisa (Ei varmistettu)

Hienoa! :) Ja kiitos paljon! Kiva että tykkäät!

Anonymous (Ei varmistettu)

mukana! :)

Elisa (Ei varmistettu)

Mahtavaa! :)

Anonymous (Ei varmistettu)

ah rakastan suunnitella vatsatreeneja!Ota mukaan ainakin käsien ja jalkojen suoristus painon kanssa, supertehokas! Uskoni liikkeen tehokkuuteen lisääntyi myös, kun huomasin, että lähes jokainen PT ja ohjaaja salillani tekee liikettä. Eli siis jalat ja kädet suorina ylöspäin selinmakuulla.. Jalkoja suorina alaspäin ja käsiä pään yli samaan aikaan. Aktivoi TODELLA hyvin koko vatsan ja syvät vatsat.. Aika killeri liike vielä kun keskittyy kunnolla saamaan tuntuman:)

Elisa (Ei varmistettu)

Wau, siis vähän niinkuin linkkuveitsiä, mutta painolla? Pitää kokeilla :) Kiitos vinkistä. Otan sen varmasti joku viikko mukaan treeniin!

Laura-Maria (Ei varmistettu)

Mukana!

Elisa (Ei varmistettu)

Jeeeee!! :)

Niina (Ei varmistettu)

Mukana ollaan! :)

Elisa (Ei varmistettu)

Hienoa! :) Iso jengi-> iso tsemppi!

Minna (Ei varmistettu)

Kato youtubesta sellanen ku 15 minute intense sexy bikini abs workout, sen vetää coryn salazar meren rannalla. Tehokkaita liikkeitä ja kiva kuvausympäristö. Vetäjän täydellinen mahakaa ei ainakaan tee hallaa treenimotivaatiolle!! :D

Elisa (Ei varmistettu)

Hei, kiitos vinkistä! Pitää katsoa! Se voisi olla hyvin jonkun viikon haaste :)

Anonymous (Ei varmistettu)

mukana! ehdottomasti:)

Elisa (Ei varmistettu)

Loistavaa! :)

Anonymous (Ei varmistettu)

Moi! Voisitko kertoa mitä palautusjuomaa käytät? Mistä ostat sen? Käytätkö aine treenin jälkeen yms?:) Jos voisit tehdä palautusjuomasta postauksen niin olisi ihan mahtavaa! Mutta kiitos jo etukäteen jos vastaat kommenttiboksissa tähän :) nimimerkillä tietämätön

Elisa (Ei varmistettu)

Hei, tällä hetkellä mulla on käytössä Starnutritionin vanilja proteiinijauhe. Minulle on tulossa itseasiassa postissa nyt lisää, ja ajattelin tehdä sitten niistä vähän laajemmat postaukset :)

Anonymous (Ei varmistettu)

I`m in ! Kuulostaa tosi hyvältä. Juur tällästä oon kaipaillukin, kiitos :)

Elisa (Ei varmistettu)

Jes! Kiva kuulla! :)

Jonku (Ei varmistettu)

mukana!! mulla on oikeassa kädessä rasitusvamma töiden takia ja olen saikulla, en saisi siis kauheasti käyttää sitä, mutta haluaisin kuitenkin jotenkin treenata, vatsalihakset it is! 8)

Elisa (Ei varmistettu)

Mahtavaa! Tai ei tietenkään rasitusvamma :D mutta hienoa, että olet mukana!

Eveliina (Ei varmistettu)

Mukana ollaan haasteessa! :)

Elisa (Ei varmistettu)

Jee, loistavaa! :)

Noora (Ei varmistettu)

Mukana ollaan!:)

Elisa (Ei varmistettu)

Ihanaa! Meitähän on kohta iso joukko :)

Walk This Way (Ei varmistettu)

Täysillä mukana tässä haasteessa! :) Ja tähän on myös pakko sanoa iso kiitos, sulla on aivan mahtava blogi! Olen seurannut jo pidemmän aikaan ja olet inspiroinut mua hurjasti! Ennen inhosin treenata salilla, mutta kummasti sitä mieli muuttuu ja nykyään nautin siitä todella paljon, kiitos sinun loistavista vinkeistä :)Aurinkoista ja ihanaa keskiviikkoa sinulle Elisa ♥

Elisa (Ei varmistettu)

Voi kuinka ihana kuulla!! <3 Ihan mahtavaa! Se tuntuu niin hyvältä kuulla, että joku on löytänyt urheilun ilon :) Ihanaa keskiviikkoa myös sinulle! Ja hienoa, että olet mukana haasteessa!

Essi (Ei varmistettu)

Oi mahtia! Kaipaan todellaki vaihtelua vatsatreeniin:)

Elisa (Ei varmistettu)

Jeee Essi! :)

Anni (Ei varmistettu)

I'm in :))

Elisa (Ei varmistettu)

Loistavaa! :)

Anonymous (Ei varmistettu)

Mukana aivan varmasti! :) Minkä kokoisella painolla ajattelit tehdä?

Elisa (Ei varmistettu)

Ajattelin tehdä 6 kg:n kahvakuulalla. Kokeilen huomenna, onko se liikaa/liian vähän :)

Anonymous (Ei varmistettu)

jesjes kuulostaa hyvältä, mukana ollaan! :)

Elisa (Ei varmistettu)

Mahtavaa! :)

Lotta (Ei varmistettu)

Hyvä idea! Mukana ollaan! :)

Elisa (Ei varmistettu)

Loistavaa! :)

Milla (Ei varmistettu)

Jes tätä mä oon odottanut, että joku potkii mut liikkeelle vatsalihasten kanssa! Mukana ollaan! :-) tämä sun blogi on muutenkin ihan mahtava, aina odotan innolla postauksiasi! Jatka samaan malliin ;)

Elisa (Ei varmistettu)

Kiva kuulla!! :) Kiitos paljon!Ja hienoa, että olet mukana haasteessa :)

tiie (Ei varmistettu)

Liityn mukaan haasteeseen! mulla onkin ollut pitkään toiveena saada toi maha pienemmäksi ja kuntoon ja nyt on vielä hyvä syy pitää kiinni siitä tavotteesta! ihanaa, ihanaa siis mukana ollaan ja sataa eteenpäin :) !

Elisa (Ei varmistettu)

Hienoa! Hyvä asenne :)

Anonymous (Ei varmistettu)

Mukana!:) voitko laittaa silleen että mitä syöt aamupalaksi yms. ko jos haluaa treenatun vatsan niin pittää syödä oikein, muttako en osaa.. Niin olis kiva saada vinkkejä:)

Elisa (Ei varmistettu)

Hei, tuossa oli juuri aamupalani. Ja tunnisteella ruokavalio, löydät lisää ruokia ja reseptejä. :) Kiva että olet mukana! :)

Anonymous (Ei varmistettu)

Jee mukana ollaan :) ihanaa saada ns oma personal trainer! ;) laura

Elisa (Ei varmistettu)

Mahtavaa kun niin moni lähtee mukaan! :) Tulee pidettyä paremmin tavoitteista kiinni!

Anonymous (Ei varmistettu)

Jos saisi pyytää niin uusia sivumasuliikkeittä kiitos! :) tuntuu siltä, että vatsaa treenatessa vasta viimeiseksi lähtee ne jenkkikset..

Elisa (Ei varmistettu)

Kylki ja vinouen vatsalihasten liikkeitä kumpiakin luvassa :)

Pages

Kommentoi