WORKOUT CHALLENGE: Week 3

 

Ihanaa sunnuntaita tyypit! Vieläkö pysytte treenihaasteessa mukana? Tänään olisi taas vuorossa nimittäin ensi viikon liikkeet. 

Tällä kertaa tarvitset sekuntikellon, tai puhelimen jossa on ajastin. Jokaista liikettä tehdään minuutti niin täysiä kuin pystyy. Paremmin tehoja saa irti jos on kaveri kirittämässä vieressä, niin voi skabailla toista vastaan määrissä (ainakin itse saan tällä tavalla ihan toisen moden päälle). Toista koko setti 2 kertaa ja yritä toisella kierroksella parantaa ensimmäisen kierroksen tuloksia. Tähän menee taukoineen noin vartti, mutta tehokas se on silti. 

  • Ojentajapunnerrus (kapea ote)
  • Sivuvatsat 
  • Kyykky
  • Tavallinen punnerrus (leveä ote)
  • Polvennostojuoksu paikallaan
  • Linkkuveitsi (mene selinmakuulle, nosta jalat ja yläkroppa yhtä aikaa ylös, ja palaa takaisin makuuasentoon)

 

 

Great Sunday everyone! It's time for this week's workout challenge. Are you still with me?  This time you need a timer (phone works fine). Set the timer in 1 minute, and do every exercise for a minute, as many reps as you can. Do the whole set 2 times, and try to better your score the second time. So all together it will take about 15 minutes.

  • Tricep pushup
  • Bicycle crunches
  • Squat
  • Regular pushup
  • High-Knee running
  • Ab V-ups

 

 

Kommentoi