THE BLACK DRESS
Olen ollut nyt reilun viikon takaisin Tampereella ja pakko sanoa, että kyllähän tänne on ollut kiva palata näin kesäksi. Säät on olleet ihan mielettömät, töihinpaluu on ollut kivaa ja on ollut ihana nähdä tuttuja tyyppejä ja läheisiä kavereita taas. Välillä meinaa vähän ahdistus iskeä kaiken kotiinpaluu-hässäkän keskellä, mutta täytyy vaan yrittää ottaa päivä kerrallaan. Pidin […]