FRÜHSTÜCK 18092014
Berliinissä todellakin ymmärretään hyvän aamiaisen päälle! Mulle sen huomaaminen oli suuren suuri halleluja-hetki, koska rakastan aamiaisia ja brunsseja, ja voisin ihan hyvin elää pelkästään niillä. Todellisuudessa hyvin pitkälti näillä elettiinkin, koska vatsat tuli sen verran täyteen, että vasta illalla täytyi syödä uudestaan. ELI Berliinissä kannattaa todellakin varata vähän aikaa ja rahaa aamiaisteluun/brunsseiluun, ja varsinkin kesäaikaan, […]