Muistikortin tyhjennys

 

11086642_10153168846194158_664240138_n.jpg

kotikatu, onneks ei tarvi koskaan tilata taksia baari-illan jälkeen

11086049_10153168846279158_1192893075_n.jpg

möngittiin luolaan

11075993_10153168846439158_2088922796_n.jpg

kikke tuli ja viikonloppumyrsky myös

11076863_10153168848774158_276156670_n.jpg

sitten ne molemmat lähti ja näytti hetken tältä

11081535_10153168855869158_621801430_n.jpg

no se eclipse

11078321_10153168855504158_1946696096_n.jpg

sain kakun (ja pretzeleitä ja kotijuustoa ja kaljaa)

11077416_10153168855579158_1258648060_n.jpg

ja sukat

11079730_10153168855749158_616734056_n.jpg

synttärivieraat ja pieni jälkiruokatarjotin 

11084411_10153168846039158_543820563_n.jpg

onneks ei oo pahaa oloa mikä ei burgerilla lähtis (ja taivaallisilla bataattiranuilla)

Puheenaiheet Ajattelin tänään

Viikonlopun jälkimainingeissa

IMG_6309.jpg

Viikonloppu alkoi eurooppalaisten leffafestareiden parissa, katteltiin ahdistava mutta hyvä ruotsalainen Blowfly Park 

IMG_6279.JPG

Lauantaina olikin koko päivä aurinkoa (ensimmäistä kertaa näiden kahden kuukauden aikana)

IMG_6272.JPG

Käytiin siis läheisen Esjan (melkein) huipulla ihailemassa maisemia 

IMG_6297.jpg

Lauantaina illalla oli vuorossa islantilainen Prins Póló

IMG_6264.jpg

Ja koska samassa taloudessa asuu norjalainen… Brunost, ai luoja nam

Puheenaiheet Ajattelin tänään