Kun musiikki vie…
… jonnekin ihan muulle levelille. Se on ehkä maailman ihanimpia tunnelmia ja fiiliksiä. Olen taas tanssinut kaksi iltaa bluetooth-kuulokkeet päässäni pitkin kämppääni ja yrittänyt olla laulamatta täyttä kurkkua. Näinä iltoina olen tanssinut ”tuutausarin” goottiorinsessamenneisyyttäni täydestä sydämestäni. (Ja siis parhaani mukaan olen yrittänyt olla laulamatta täyttä kurkkua…) Kun sitten lähdin iltalenkille kera Spotifyn samoissa merkeissä, liihottelin […]