Viikonloppu puhelimesta

img_20151010_233749.jpg

Äippä tuli viikonlopuksi majailee mun nurkkiin ja päätettiin lähteä vähän kartasalle ja viinille. Tossa mun naama kun tiiän saavani viintä. / Aamulenkki Sulon kanssa ja sievien talojen bongailua. Oulu on ehdottomasti yks Suomen kauneimmista kaupungeista ja oon aika mielissäni kaikista siisteistä taloista joita täällä on. / Käytiin äitin kanssa syömässä Crecianissa ja en voi tarpeeksi hehkuttaa miten hyvää ruokaa siellä oli. Tosta olis riittäny syötävää kahdelle ja makso vaan muutaman kympin. Suosittelen ! / Hesari, kahvi ja torttu – siitä on hyvä aamu tehty. Mun maailmassa lokakuussa voi jo ihan hyvin alottaa joulutorttujen vääntämisen (mulla on jo jouluvalotkin seinällä..).

img_20151010_232915.jpg

Kaverin kanssa diipit sunnuntaipohdinnat hullarien sumppien ja jätskien äärellä. Tiiättekö sen Hullujen Päivien karmivan maskotin? Se pyöri edes takasin meidän edessä kun kahviteltiin ja oltiin kaverin kanssa molemmat ihan paniikissa. Me normaalit 21-vuotiaat. Mutta onhan se nyt aika ahistava. / No nyt on. Loppuu se rassautuminen ja vekslaaminen pyykkien kanssa. Pikkunen työmaa se oli tuohon saada, (tai siltä se ainakin näytti, itehän vaan kahtelin vierestä). /  Syksyn kunniaksi kaivelin vanhat kiiltonahka nillkurit käyttöön ja on ne aika komiat vaikka ite sanonkin.  / Sulo sairasteli viikonloppuna oli ihan raasuna pari päivää. Tällä kertaa Sulon kipeä maha johtu siitä, että ei ollut prinsessalle oikean merkkistä ruokaa ja se päätti aloittaa nälkälakon. Että näin.

Suhteet Oma elämä

Simppeli syysasu

 

mioio.jpg

Tänään oli niitä aamuja kun pakkasmittari kiikkui jo nollassa ja koiran kanssa sai hytistä pihalla. Silmät ristissä kaivelin vaatekaapista jotain suht inhimillisen näköstä, nykäsin päälle ja suuntasin kouluun. Vaikka sen kummosemmin en aamulla vaatteita miettinyt, niin silti viihdyin tässä suht yksinkertasessa asussa. Nyt kun rupesin tarkemmin ajattelemaan niin se saattais johtua siitä että, kaikki tässä asussa päällä olevat vaatteet on mun luottokamuja. Nahkatakki -ja housut on lyömätön pari, samoin viime talvena ostamani nahkakengät. Rentoja neuleita ja kauluspaitoja voi bongata mun päältä ympäri vuoden. Myös tuo harmaa rötkäle (huiviksikin kutsutaan) on pelastanut monet päivät – se suojaa aika hyvin merituulelta ja tarvittaessa menee peittonakin. Oisko mitään joku luottovaatteiden lokakuu? Meitsi ois messissä.

Muoti Päivän tyyli