blue

20140324_183841.jpg

20140324_184032.jpg

Sininen hetki. Ei oikeasti ollut, se on muokattu, mutta oli kaunista. Kamerasta oli loppunut akku, eikä kännykkä vanginnut uomamme kauneutta, mutta kaikki sen nähneet kuitenkin tietävät miltä se näyttää.

Kauneimmillaan se on aamuyöllä, kesällä, joskus suden hetken aikoihin. Pienessä punaviinihumalassa ja ilman kenkiä. Silloin kun pyöräilee kotiin ja on ihan vähän liian vähän vaatetta päällä. Siihen aikaan kun tuntuu siltä, että kaikki elämän ongelmat ovat oikeasti aika pieniä ja että kyllä kaikki vielä järjestyy. 

Siihen mahtuu ihan kamalasti muistoja: ex tempore kyhätty kakku pusupömpelillä, kallioistuskelua tärkeiden kanssa, lempipuhelimeni tippuminen veteen, theBookin vihkiäiset, kokonaisen aurajuuston syöminen puoliksi, lukiolintsaus, tulevaisuuden pohtiminen ja suunnitteleminen. 

Turistit tulevat katsomaan sitä aina kun koski laitetaan kuohumaan, minä kun sen pohjalla on vain vähän vettä. Silloin siinä on jotain rauhoittavaa.

-Vilma K.

Suhteet Oma elämä Suosittelen Ajattelin tänään

F U

 

DSC08935.JPG

Tässä kuvassa näytän keskaria sateelle. Helkuttiako kevät ensin lupailee, hipsuttaa huulilla niskaa, kutittaa kylkiä silleen kivasti ja sitten rämäyttää yhtäkkiä kaiken harmaaksi. Kaipaan aurinkoa, puistokaljoja ja sitä ettei tarvitse kantaa mukana lapasia (koska meinaan aina unohtaa ne metroon). Kaipaan 80-luvulta peräisin olevaa nahkatakkia joka saa asun näyttämään melkein aina hyvältä. Kurkun hinta on onneksi jo tullut alas taivaista, jotain hyvää sentään. 

TUU ESIIN AURINKO!

-Vilma K.

 

Muoti Oma elämä Ajattelin tänään Päivän tyyli