Pus
//www.youtube.com/embed/IpbDHxCV29A” width=”560″>
//www.youtube.com/embed/IpbDHxCV29A” width=”560″>



Nämä ovat valoisia kuvia sekä sen takia, että niissä on paljon aurinkoa että sen, että niissä on ihan superkivoja ihmisiä. Kuten minä. Ja on niissä sitten kaksi ihan kivaa ystäväänikin: vanha tuttu Elina (se nyt on aina) ja Aleksi, josta saitte maistiaisen jo aikaisemmin ja jota kuvailin toissapäivänä sanoilla: ”miespuolinen ellu”. Näiden kanssa hengaan aika paljon ja vähän enemmänkin. Kuvissa näkyvät myös kevään ekat jäätelöt jeee!
-Vilma K.