New in

DSC08596.JPG

DSC08577.JPG

DSC08609.JPG

Hei vaan, kävin eilen Monkissa! Olisin halunnut ostaa itselleni melkein koko kaupan, mutta hillitsin itseni ja tuhlasin vain kaksikymmentä euroa. Sillä sain 35 euron huivin, 35 euron kuulokkeet sekä 25 euron paidan. Naisen logiikalla, lyhyellä matematiikalla sekä fiksusti ajateltuna säästin siis huikeat 75 euroa, ei paha ollenkaan! Kulutushysteriaa! 

Paita on tavallinen tikkikollari ja ihan sairaan pehmoinen (niin pehmeä ettei vanha kameranikaan tarkenna siihen..), en tiedä uskallanko pestä tätä ikinä, pelkään että pehmeys katoaa, pöh. Huivi on kivan graafinen ja särmikäs, juuri sellainen mikä minulta puuttui (enkä sitä paitsi omista kuin kaksi talvihuivia), eli täysin oikeutettu hankinta sekin. Kuulokkeet taas… no ne on söpöt! En ole vielä ehtinyt testaamaan niitä käytössä, mutta eiköhän niistä vähän paremmin kuulu, kuin kotikäytössa olevista Tigerin vastaavista. Kaupanpäällisiksi sain vielä kaksi -25% alekuponkia, eli taas on pakko ostaa jotain helmikuun yhdeksänteen mennessä, harmillista. 

Nyt ryhdistäydyn ja siivoan vähän. Kunhan olen ensin ottanut vähän välipalaa. Ruoka on parasta!

-Vilma K.

Muoti Ajattelin tänään Ostokset Päivän tyyli

Vessassa

Vessa.jpg

Ystävyyttä mitataan yleensä sillä, kuinka vapaata vessakäyttäytyminen on. Tai minä mittaan. Usein puhuessani puhelimessa ystäväni Elinan kanssa, kuuluu toisesta päästä: ”Arvaa missä mie oon…” ja niin, vessassa tietenkin. Tänään lähetin hänelle yllä olevan kasvokuvan itsestäni. Saattaa olla, että se on otettu vessassa. Nyt kun olen yllättänyt teidät lähikuvalla naamastani, voin mennä asiaan, eli Porthanian vessojen seiniin. Rakastan niitä. Ihan oikeasti. Voisin viettää kopissa useammankin tovin ihan vain lukemalla keskusteluja, galluppeja, elämänkohtaloita ja aforismeja. 

20140120_134634.jpg

Just näitä elämän suuria ja pieniä juttuja. Pakkien saaminen. Syömishäiriö. Kannattaako ottaa fuckbuddy? Ahdistus. Mistä tietää onko joku se oikea? Pekka Haavisto. Sykähdyttävä kolumni.

20140120_134644.jpg

Filosofinen delfiini, homo hai. Mehukkaimpia ajatuksia en saanut filmille, koska olin väärässä kopissa. Suosittelen kuitenkin ehdottomasti poikkeamaan tuolla, jos satutte Helsinkiin ja Kaisaniemen paikkeille. Ilmaiset vessat ja suhteellisen halpaa tummapaahtoista kahvia yläkerrassa. Kun oma pää lyö tyhjää, on ihanaa täyttää sitä muiden ajatuksilla. Tai ei se omakaan pää nyt ihan tyhjää lyö, se vaan on ihan täynnä yhtä musikaalia, ja tulee olemaan sitä vielä kolmisen viikkoa, sitten onneksi helpottaa. Tai no onneksi ja onneksi, mitä sitten ajattelen ??

-Vilma K.

p.s. Olet ihana! Just sie.  

Suhteet Oma elämä Suosittelen Höpsöä