Ostin takin

20140117_143122.jpg

Kerroinkin jo, että hajotin talvikenkäni muutamia päiviä sitten. Fiksu ja normaali ihminen olisi ehkä seuraavalla ostosreissullaan ostanut uudet, mutta minäpä ostin jotain ihan muuta: talvitakin. Se oli kyllä ihan tervetullut lisä ohuiden villakangastakkien kaveriksi ja olenkin tämän päivän kulkenut hämmentyneenä pitkin Helsingin katuja, minulla oli lämmin! Paitsi niillä jaloilla, kaikkea ei voi saada.

Päivän tyyli oli muutenkin rento, silmälaseista olen innostunut uudelleen (tapahtui suunnilleen samoihin aikoihin, kun jaksamiseni aamumeikkaamiseen lopahti) ja pipo pysyy päässä ylikasvaneiden, vaikkakin ihanan vaaleiden, kutrien takia. Kuvassa näkyvä pyörä on vain rekvisiittaa, enkä siis omista sitä (vaikka kovasti haluaisinkin). Kahvi on onneksi omani, tummaa paahtoa ja kermaa!

-Vilma K.

Muoti Oma elämä Ostokset Päivän tyyli

Helsinki on kaunis

20140116_123750.jpg

Tänään Helsinki oli ihan erityisen kaunis. Se saattoi tietysti johtua siitä, että kävelin rantaan kädessäni kassi, jossa oli upouusi talvitakkini. Se saattoi myös johtua siitä, että tiesin saavani kohta jutella Elinan kanssa vaikka mistä kahvin ja hyvien leipien äärellä. Tai sitten se johtui yksinkertaisesti lumesta ja auringosta. Jo metromatkalla keskustaan hymyilin silmät kiinni ja kasvot aurinkoon päin, imin itseeni sen energiaa. Ulkona kauneus kuitenkin korostui vielä entisestään, tuuli puhalsi jostain kaukaa mereltä ja mieli oli yllättävän tyyni. 

Mutta vaikka Helsinki on kaunis ja ihana, niin odotan kasvavalla onnella seuraavaa viikkoa ja sitä, kun juna pysähtyy Imatran ykkösraiteelle. Kotiin nollaamaan päätä, sen jälkeen olen Helsingin taas kolme viikkoa. Vain kolme ihan siitä syystä, että heti Magian Mestarin näytösten jälkeen suuntaan kotiin kampaajani käsittelyyn ja hyvästelen huonot hiusviikot, yey!

-Vilma K.

Kauneus Oma elämä Meikki Ajattelin tänään