Perjantai on hyvä päivä

 

 

kollaa.jpg

Tänään on ollut hyvä päivä. Remonttimiehet herätti ennen kukonlaulua, silti ihan hyvä päivä. Porakone on ilmeisesti löytänyt mukavan kodin mun pään sisältä ja on porannut siellä täysillä koko päivän, mutta silti ihan hyvä päivä. Ainiin ja kurkkuun on eksynyt kaktus, mutta silti ihan hyvä päivä. Kaverin kanssa kauppakeskuksessa pyörimistä ja postista hain pari purnukkaa vitamiinia ja biotiinia(täältä tullaan pitkät hiukset!), joka oli kivaa. Aamupalaksi keitin mannapuuria, joka sai mut alottamaan päivän hymy huulilla (elämän pienet ilot). Mitä sitä turhia pikku asioita murehtimaan. Mun elämässä kaikki on ihan hyvin. Tänään aijon käpertyä kullan kainaloon, jolle ostin ihan huvikseen värikkäitä lasten keksejä, koska miksi ei? Hänkin on kipeänä, varmasti ilahtuu yhtä paljon lasten kekseistä, kun minäkin. Vähintään. Kaikki taudit paranee, kun pääsee rakkaan kainaloon, laittaa Frendit pyörimään ja nakertaa pari suklaakeksiä, jossa on piristäviä värikkäitä karkkeja. Pitäkää tekin yhtä pirteä perjantai ilta, vaikka sitten keksien tai ihan jonkun muun parissa!

Puheenaiheet Ajattelin tänään

Unelma minusta

 

Mulla tulee ain syksyllä joku suuri muutosten aika. Pakko saada jotain uutta tähän syksyn harmauteen. Yleensä se on joko uusi hiustenväri(check), huoneen muutos(check) tai sitten tää terveellisten elämäntapojen paluu (check). Mutta miksi sitä taas tänä vuonna alottamaan, pieleen menee kuitenkin.. No ähäkutti, tällä kertaa mä aijon onnistua ja luoda tästä elämäntavan! Oon kyllästynyt siihen ainaiseen huomenna-alotan-herkkulakon-ja-liikun-ainakin-tunnin-päivässä valheeseen, mitä oon itelleni monet kerrat hokenu. Tällä kertaa haluan oikeesti saada kunnon tuloksia ja ennenkaikkea haluun sen mahtavan fiiliksen jonka saa, kun syö terveellisesti ja liikkuu. Viime talvena olin herkkulakossa ja ns ”terveyskuurilla” kolme kuukautta, jossa sain oikeesti niin upeen fiiliksen ja tuloksia näkyviin. Mutta mitäs sitten kävikään kun saavutin tavoitteeni? No se tavallinen. Ei tarvinnu enää huolehtia, koska mähän olin duunini tehnyt. Kuuri on ohi. 

kenkulit.jpg

Se mikä mua tänä syksynä tähän vielä enemmän motivoi on se, että mulla on ollu niin epätyytyväinen itseeni lähikuukausina ja stressanut ihan kauheesti. Työnhaku, tyhjänpanttina oleminen( se on oikeesti todella stressaavaa, vaikka vois kuvitella että kotona hengailu ois ihan kivaa. Mutta teeppä sitä pari kuukautta niin alkaa pikkuhiljaa ketuttaa.), liikkumattomuus ja painonnousu on ajanu mut sellaseen ahdinkoon itseni kanssa, ettei tosikaan. Kun katon peiliin niin ainut mitä nään, on kasvaneet vatsamakkarat ja räjähtäneet hiukset, jotka on ihan liian sekavan väriset. Kun poikaystävä kehuu kauniiksi, puren hammasta etten purskahda itkuun, koska niin matalalle oon mun itsetunnon päästänyt. Tiedän, etten oo ylipainonen tai muuta, mutta mielessäni en oo sellainen ihminen kun haluisin olla. Sen takia tästä lähtee mun unelma itseni rakennus ja hyvän fiiliksen tavoittelu! Hyvään saumaan voitin ton Unelma itsestä työkirjan Instagramin kisasta ja sitä oonkin jo ahkerasti täytellyt. Uudesta XXL Kluuvista sen sijaan aika spontaanisti mukaan nappasin noi herkullisen väriset Niket, joilla kelpaa juoksennella. Tästä se sitte lähtee, uusi minä.<3

työk.jpg

 

Hyvinvointi Liikunta Terveys