Yksi keväinen päivä…

Eilen asuinkorttelini kaivoon tuli tukos, joka liikkeelle lähtiessään tukki koko kerrostaloni putkistot. Tietysti asuntoni ollessa kaikista alimpana kaikki vedet tulvivat jokaisesta ylemmästä asunnosta juuri minun asuntoon. 

Tulvivaa putkimiehiä täynnä olevaa kämppää oli hyvä lähteä pakoon viereiseen puistoon sillä sää oli niin lämmin, että auringossa tarkeni jopa t-paidassa. Väitän auringonvalon pelastavan joka tilanteen, sillä harmitus kämpässä vallitsevasta kaaoksesta unohtui aivan samointein ulos astuessa. Koiravanhuksenikin näytti olevan samaa mieltä, sillä aina silmän välttäessä se pyöri autuaasti selällään nurmikolla niin kuin kuvissa näkyvistä roskista ja liasta voi huomata. Affe ei tosin nauttinut kuvattavana olemisesta ollenkaan(ilmeistä päätellen) ja valkoinen farkkutakkinikin näytti tämän jälkeen ruskealta Affen mutatassujen takia.

Ihanaa, että kevät on jo kunnolla täällä sillä rakastan sitä tunnetta mitä kevät tuo tullessaan. Ainakin omalla kohdallani lisääntyvä lämmön ja valonmäärä saa mielen paljon virkeämmäksi ja inspiroituneemmaksi. Tälle keväälle on myös tiedossa muutama kiva reissu, joita en millään malta odottaa. Ensi viikolla on tiedossa pidennetty viikonloppu ystävien kanssa Prahassa ja sitä seuraavalla viikolla road trip Skotlannin highlandeille. Tuota road trippiä odotan jopa enemmän kuin Prahan reissua, sillä Isle of Skyen upeat maisemat ja vapaana juoksevien villihevosten näkeminen on ollut haaveissa jo useamman vuoden ajan. Näistä reissuista kerron lisää myöhemmin.

Onneksi asuntoni putkistot saatiin tyhjennettyä iltaan mennessä ja tukoksesta tai vedestä ei näkynyt enää jälkeäkään. Juuri sopivasti kaikki palasi ennalleen viikonlopuksi.

img_7529.jpg

img_7528.jpg

15b4b65e-92f6-45ff-97c5-1883d309afaf.jpg

 

Suhteet Oma elämä Mieli Matkat

Maailman parhaat kosmetiikkatuotteet

Maailman parhaaksi todettu ainakin omassa käytössä.

afterlightimage-6.jpg

1. Mauin shampoo ja hoitoaine on muun muassa 100% vegan, ei sisällä sulfaatteja tai silikonia ja tuoksuu aivan taivaalliselle. Leikkaan hiukseni enintään kerran vuodessa, joten panostan aina shampoon ja hoitoaineen laatuun. Nämä tuotteet tekee hiuksista niin pehmeät ja riittoisan koostumuksen ansiosta pulloista riittää pitkäksi aikaa omaan paksuunkin tukkaan.

2. Bondi Sandsin itseruskettavaa ei voi kehua liikaa. Kokeilin tuotetta ensimmäistä kertaa kolme vuotta sitten ystäväni suosituksesta ja jäin aivan koukkuun. En ole yleensä suuri itseruskettavien fani, mutta tätä löytyy aina kaapista. Lopputulos on luonnollinen, vaahto levittyy helposti, tuote tuoksuu kookokselle ja rusketus lähtee iholta luonnollisesti jättämättä laikkuja. Olen jopa uskaltanut lisätä tätä kasvoille ja en vaihtaisi tätä merkkiä enää mihinkään muuhun itseruskettavaan.

3. KIKO ripsiväri. Olen testannut lukemattiomia ripsivärimerkkejä herkkien silmieni takia ja vihdoin löytyi ripsari, joka ei tulehduta silmiä ja joka jättää ripset luonnollisen näköiseksi, mutta näyttäviksi. Olen viimeiset kaksi vuotta käyttänyt KIKOsin LongEyes+ ripsiväriä, mutta otin tällä kertaa tarjouksesta testaukseen toisen ripsiä pidentävän maskaran.

4. Burt’s Bees huulirasvat. Näistä lempparini on ananas, mutta tällä hetkellä käytössä oleva kookos-päärynä tulee hyvänä kakkosena. Nämä huulirasvat on 100% luonnollisia ja tuote itsessään on vegaani, mutta koska yritys käyttää jaettua tehdaslinjaa tuotteessa ei voi olla vegan-merkkiä.

 

Muoti Iho Testit Ostokset