Näy lenkillä, heijastu muille

Viime viikolla pääsin kuin pääsikin taas mukaan Vauhtisammakon juoksutreeneihin. Pari viikkoa juoksuttomana ja heti huomasi, ettei meinaa pysyä porukan mukana. Onneksi kuitenkin jaksoin koko treenin ja kivaa oli. Tiistain intervallitreeneissä juostiin pitkin Turkua taas muutamia vetoja. Torstaina taas oli vuorossa muutaman eritasoisen ryhmän yhteistreenit tekniikkaharjoitusten muodossa Kupittaan puistossa. Treeni meni leppoisasti pienessä tihkusateessa ja vaikka oli useamman ryhmän yhteistreeni, ei meitä ollut mukana kuin kolmisenkymmentä juoksijaa. Sekin oli ihan hyvä, niin ei kukaan joutunut odottamaan vuoroaan hirveän kauan eikä kylmyys uhannut pahemmin. 

Syksyllä ja talvella juostessa pitää muistaa, että pimeässä ei näy kovinkaan hyvin muille kanssaliikkujille. Yleensä Vauhtisammakon ryhmässä juostessa meitä on useampi, joilla on heijastinliivejä tai käsivarteen laitettavia erivärisiä valoja ja porukka näkyy hyvin pidemmänkin matkan päähän. Tuolloin ei ole niin paha jos unohtaa oman heijastimen kotiin. Nyt kuitenkin juoksukoulu jäi joulutauolle ja starttaa uudestaan vasta tammikuun loppupuolella ja varmaan jokaisen tulee käytyä yksin lenkillä, kannattaa muistaa heijastimet ja mielellään useampi. Itse olen päätynyt käyttämään heijastinliiviä, sillä se ei ole mitenkään tiellä juostessa eikä ole vaaraa, että se jäisi kiinni oksiin tms paikkoihin. 

Toorx heijastinliivi.jpg

Me käytiin lenkillä työpäivän jälkeen ja vaikka kuvan laatu on huono, näkee niistä silti asian pointin. Ilman heijastinta et näy, mutta heijastimen kanssa loistat.

Ilman heijastinta.JPG

 

Heijastinliivi Toorx.jpg

Kyllä mä tuossa ekassa kuvassa ihan oikeasti olen ja vain muutaman metrin päässä kamerasta, mutta ei vain näy.

Tasapeli.fi:ltä (adlink) löydät myös kevyen heijastinliivin, joka on juuri sopiva paljon liikkuvalle. Samalla, kun hyödynnät täällä aiemmin mainitsemani Toorx 3 in 1 putkirullan (adlink) tarjouksen, tilaamalla sen tasapeli.fi-verkkokaupasta joulukuun aikana, kannattaa napata ostoskoriin myös Toorx heijastinliivit koko perheelle. Jos liikut ilman heijastinta, havaitsee autoilija sinut vasta lähes kohdalla, kun taas heijastinliivi näkyy jopa 100 metrin päähän. Halpa henkivakuutus sanoisin! Meillä jopa karvakorva käyttää heijastinliiviä. 

Pontus heijastuu.jpg

Muistathan tutustua tasapeli.fi verkkokauppaan, josta löytää paljon muutakin aktiiviseen harrastamiseen ja kehonhuoltoon liittyvää.

Joulukuun ajan koodilla ”Kehonhuolto” 10% alennus Toorx 3 in 1 putkirullasta!

Yhteistyössä Tasapeli.fi

 

Hyvinvointi Hyvä olo Liikunta Mieli

To shave or not to shave

Ja nyt en puhu itsestäni, vaan tuosta toisesta puoliskostani. 

Miehelläni oli tavatessamme pieni pukinparta, joka lähes aina oli myös letitettynä. Ja mun mielestä hyvin hoidettu parta on tyylikäs. Yhtenä iltana hän vaan sitten ihan yllättäen oli ajanut koko parran pois. Ihan kaikki, ei edes pientä partaa ollut jättänyt. 

Sen jälkeen on mies muutaman kerran ajatellut kasvattaa parran uudestaan, mutta jostain syystä kasvatus on aina jäänyt puolitiehen ja parta on ajettu taas kokonaan pois. Nyt on taas parrankasvatus alkanut ja ajattelin, että ehkä tuo vielä sitä jaksaa kasvattaa, jos saa vähän kunnollisia välineitä sitä varten. Pienen googlettelun jälkeen törmäsin verkkokauppaan nimeltään Dick Johnson. Sieltä löytyy parranhoitovälineitä jos jonkinlaisia. Sen lisäksi verkkokaupassa on viiksien hoitotarvikkeita ja myös hiustuotteita miehille. 

dickjohnson.jpg

Koska en tuotteista tiennyt mitään, oli pakko vähän kysellä mieheltäkin mitä voisin tilata. Verkkokauppaa selaillessani löysin sitten partaöljyn ja -vahan  niitä oli myös eri tuoksuisia, mutta mä päädyin tällä kertaa Mr Bear Familyn raikkaaseen sitruunaan. Koska partaa pitää myös sukia välillä ostin lisäksi kamman, joka on tarkoitettu juuri parran kampaamiseen.

 

dickjohnson9.jpg

dickjohnson2.jpg

dickjohnson3.jpg

Pakkaukset ovat myös kivan näköiset, joten niitä ei välttämättä tarvitse piilottaa kaappiin pois näköpiiristä. 

Jos siis joku lähimmäisistäsi kasvattaa partaa tai viiksiä, kannattaa käydä kyseisessä verkkokaupassa ostoksilla. Toimitusaikakaan ei ollut huono, paketti tuli perille saakka kahdessa päivässä.

Kauneus Oma elämä Meikki