Helleviikon treeniä /Training in warm and sunny weather

Suomeenkin saatiin lopulta kesähelteet viileän kesäkuun ja heinäkuun jälkeen. Iso osa lämpimästä ja aurinkoisesta päivästä menee töissä neljän seinän sisällä, mutta onneksi iltaisin ehtii nauttia lämmöstä ja kauniista ilmasta.  Keskiviikkona pyöräilin töihin ja aamu oli aika viileä, melkein olisi saanut laittaa hanskat käteen, kun meinasi sormet paleltua. Aika nopeasti lämpötila aamuisin onneksi nousee ja loppumatkasta on kyllä ihan kiitettävän lämmin. Iltapäivällä kotimatka menikin ihan shortseissa ja topissa lämpötilan ollessa reilusti + 20 yläpuolella. Juoksua viimeisen viikon aikana on tullut yhteensä noin 42 kilometriä ja pyöräilyä 24 kilometriä. Ei siis mikään hurja pyöräilyviikko, mutta juoksussa ihan kivasti kilometrejä, kun olen kuitenkin käynyt juoksemassa vain kolmena päivänä. Salilla kävin maanantaina ja tiistaina vähän lihasvoimaa kasvattamassa. 

juoksun_jalkeen_22.8.jpg

Vähän tempausta

sali_23.8.jpg

Ja kyykkyhyppyjä

sali2_23.8.jpg

Jotenkin sitä haluaisi ottaa kauniista ja lämpimistä ilmoista kaiken irti ja olla ulkona niin paljon kuin mahdollista. Ehtii sitä salilla sisätiloissa huhkia sitten syksyn tultua. Tänään aloitettiin aamu pitkällä kävelyllä koiran kanssa ja takapihan terassi kutsui sen jälkeen vähän loikoilemaan. Illalla salitreenin jälkeen oli kiva venytellä takapihalla, asteita kun oli vielä seitsemän aikaan +25.

Tilasin netistä joku aika sitten kirjan, josta saa hyviä vinkkejä erilaisille venyttelyille. Lupaan laittaa tännekin puolelle siitä vähän vinkkiä piakkoin 🙂

Tässä vielä viikon treenit avattuna.

Maanantai, salitreeni kevyt viikko

  • maastavedot, 3×5/32.5 kg
  • hyvää huomenta kumarrus, 3×10/22.5 kg
  • kulmasoutu käsipainoilla/, 3×10/9 kg
  • kapea penkkipunnerrus, 4×10/20 kg
  • dipit, 3×5
  • voimapyörä, 3×10

Tiistai, salitreeni

  • penkkipunnerrus, 3×5/25 kg, 30 kg, 35 kg (3 toistoa)
  • hauis vinopenkissä, 4×10/4 kg
  • hammerkääntö, 4×10/6 kg
  • jalkojen nosto, 3×10

Keskiviikko, 

  • pyöräily, 2×12 km
  • juoksu, 15.42 km/2:18.37 (12×1 km vetoja ja lihaskuntoa jokaisen vedon välissä)

Torstai ja perjantai lepopäivät

Lauantai

  • juoksu n 12 km/1:16.14

Sunnuntai, salitreeni

  • kyykyt, 3×5/50kg, 55kg, 65kg
  • kyykkyhypyt, 5×5/12,5 kg
  • tempaus, 5×3/8 kg
  • askelkyykkykävely, 3×10+10/5 kg 
  • sivulankut, 3×40+40 sek

 

naantali_22.8.jpg

 

 

This week I’ve been running quite a lot. In one week, from last Sunday until today, about 42 km in three different trainings. I’ve also been training at gym, even the weather have been sunny and warm, between +22 and +26-27 degrees. Today I’m also gonna go to gym, but will be doing some stretching before that in our back yard. Mornings have been quite chilly, near +4-+6 degrees, and I almost needed some gloves while biking to work on Wednesday. 

Suhteet Oma elämä Hyvä olo Liikunta

Uusi tyyli / New look

Tuli sitten taas repäistyä. Olen huhtikuusta saakka itsepäisesti yrittänyt kasvattaa mun muutama vuosi sitten lyhyeksi pätkäistyjä hiuksia. Taas kävi samoin, kuin noin vuosi sitten, kun oli sama ajatus mielessä. Ei vaan enää hermo kestänyt niitä puolittain mallista kasvaneita hiuksia ja päätin taas leikkauttaa hiukset lyhyiksi. Joskus aiemmin on käynyt mielessä leikata ihan ihan lyhyt tyyli ja nyt pienen googlettelun jälkeen päädyinkin aika radikaaliin ratkaisuun. Onneksi mun luottokampaaja ei tälläkään kertaa kauhistellut mun ehdotusta, vaan tarttui toimeen ja toteutti mun toiveet 🙂

 Ei muuta kuin kuvia kehiin ja mielipiteitä odottamaan 🙂

Ensin tietysti kuva joka otettu ennen leikkaamista, eilisten juoksutreenien jälkeen. Ihan kauheethan noi jo oli!

Juoksutreenin jälkeen.JPG

Ja sitten uusi tyyli

Uudet hiukset.JPG

Uudet hiukset2.JPG

Uudet hiukset3.JPG

Uudet hiukset6.JPG

 

Mitäs ootte mieltä?

 

Just had a hair cut today. So what do You think?

Kauneus Hiukset Meikki