Run
Viime postauksessa mietin, miten mahtaisi yöunet maistua kuuden tunnin ”päiväunien” jälkeen. No, voin kertoa, että maistuivathan ne. Nukahdin tapojeni vastaisesti sohvalle kymmenen maissa, kun en vain jaksanut siirtyä sänkyyn. Kahdelta yöllä herättyäni umpiunesta sain itseni viimein kammettua metrin päähän sänkyyn nukkumaan loppuyöksi. Kellon soittaessa aamulla olisin todellakin voinut edelleen nukkua vielä muutaman tunnin. Eipä siis […]