Epätoivon esseet
Yhtäkkiä tajusin kolmatta kertaa saman viikon aikana yrittäväni kirjoittaa sanan marraskuu isolla alkukirjaimella. Siis suomeksi, Marraskuu. Sentään huomasin ajoissa, niin väärältä se näytti. Luin Facebookista suomenkielisen jutun jostain TPS:n tapahtumasta ja mietin itsekseni ”I really wanna bli med”. Tajusin etten ollut varma, miten ruotsinkielen sana ”måste” kirjoitetaan. Että onko se varmasti tuollainen sana ollenkaan. Vastikään […]