Working girl, finally.
Noniin, vihdoin jälleen kuulumisia. Kuten ehkä voi hiljaisuudesta arvata, asiat eivät ole viime aikoina sujuneet ihan niin sujuvasti kuin olisin toivonut, nyt kuitenkin ovat taas pikkuhiljaa asiat loksahdelleet kohdilleen. Työkuvioiden suhteen viime viikon lopussa näytti jo hyvältä, kunnes perjantai-iltapäivällä tuli osastonhoitajalta viesti, että takaisin lähettämästäni työsopimuksesta puuttuukin viimeinen sivu kokonaan (!), ja hän ei pysty […]