Kuinka usein googletat oman nimesi?

Kun on oikein tylsää, niin avaan Macin ja kirjoitan Googleen nimeni, joko nickini tai sitten sen ikioman, vanhemmilta saadun ja joka kerta saan ainakin naurun aihetta.

Niin kävi eilenkin.

Löysin nimittäin järisyttävän JÄNNITTÄVÄLLÄ otsikolla varustetun linkin:
Suomalaisperhe koki todellisen kananmunayllätyksen – ”olo oli jo suorastaan hämmentynyt!”
ja pakko naurusta hytkyen todeta, että nyt kyllä Suomalaisbloggaaja koki todellisen uutisyllätyksen…

Kyseessä on siis  viime vuonna julkaistu mtvuutiset piste fi:n juttu, joka on kasattu kokoon minun blogitekstistäni!
Voi apua!

Linkitettyäni jutun Faceen ystäväni kysyi josko minua oli ihan asiasta haastateltu, mutta näin ei siis ollut tehty.

Tajuan täysin sen, että nettiin pistetyt kuvat ja tekstit ovat ”vapaata riistaa”, eikä minunkaan avautumiseni mistään asiasta ole minkäänlaisen Copyrightin suojaamia, mutta silti olisi minusta ollut ihan fiksua, jos olisin vaikka sähköpostilla tai sitten kyseiseen blogikirjoitukseen kommenttina tiedon lainaamisesta saanut.
Onko sinulle käynyt samoin tekstiesi suhteen?

PS: tässä linkki alkuperäiseen blogipostaukseen ja tässä mtvuutiset-juttuun

Unettomien, Liskojen öiden paluu

Herään kesken unen missä olen selittämässä turistilaumalle kauniin Tiffanylasi-ikkunan historiaa – ei siis edes painajainen, osasin ja tiesin ja yleisöni kuunteli kiinnostuneena!
Mutta herään silti.

Tiedän että ei pitäisi katsoa paljonko kello on, mutta katson kuitenkin, se on 3:28.
Perkele.

Tämä on taas jo ties kuinka mones yö kun havahdun aamuyöstä valveille ja vaikka väsymys yrittää kiskoa unta takaisin, se pakenee.

Toinen perkele.
Minä olen lomalla ja ei pitäisi olla mitään syytä heräillä ja alkaa tätä makaaberiä tanssia mörköjen kanssa. Mutta tahtia ei voi vastustaa ja taivun mustan valssin pyörteisiin.

Jokaikinen ikävä tai sellaiseksi aamuyön tunteina käännettävä asia hyökyy päähäni ja kasvaa suuremmaksi ja suuremmaksi jokaisella sisäänhengityksellä.
Yritän rentouttaa itseni lihas kerrallaan, yritän erilaisia hengitysharjoituksia, mutta möröt tanssaavat kaiken yli.

Ei tämä ihan sellainen instassa, fb:ssä tai blogissa hehkutettavaksi kelpaava loma ole ollut, vaikka hyviäkin hetkiä on toki löytynyt.
Aamuyöllä valvoessa ne vain tuntuvat niin kovin kaukaisilta.

Avoimesta keittiön ikkunasta kuuluu tuntemattoman linnun liverrys, taivas hohtaa vaaleanpunaista, minä pistän teeveden kiehumaan.

Olen lomalla, ehkä saan nukuttua päiväunet?

Hyvinvointi Oma elämä Terveys