Syntymäpäivätyttö

04F42DB2-7C3E-4B1B-9986-76719268E47A.jpeg

Huomenna on hauskat luvut: 3.3 ja 33-vuotta!

En yleensä tykkää olla juhlien keskipisteenä enkä myöskään juhli omia synttäreitä mutta jokin minut nyt pakotti järjestämään juhlat. 

Sitten piti tietysti mennä mekkokaupoille mutta homma ei ollutkaan niin yksinkertainen. Kaupoista ei tällä hetkellä löydy yhtään juhlamekkoa, kunnes muistin että kotitoimistoni lähellä on pukuvuokraamo. Lainahöyhenissä -niminen putiikki jonne soitin tänään ja tiedustelin kimaltavaa mekko. ”Joo kuules, meiltä löytyy muutamia”. 

Kipitin heti töistä päästyäni liikkeeseen ja voi jestas miten ihania. Olin kuin pikkutyttö äidin vaatekaapilla ja ihastelin kauniita iltamekkoja. Mieluisimmat paljettimekot tuotiin eteeni ja tämä kultainen sulatti heti sydämeni. Osa mekoista on myös vuokrauksen lisäksi myytävänä ja halusin ostaa tämän itselleni. Mekkovarastossa oli juuri paljettimekon mentävä aukko.

Huomista juhlamenoa kannattaa seurata instastoriesin puolelta, kuvia blogiin tulee varmasti sitten tuonnempana.

Kimaltavaa viikonloppua!

Muoti Ostokset

Erilainen elämäntilanne ikinä!

9f6239cf-0e0e-492e-91b5-830515e35989.jpg

Päätin hypätä hetkeksi aivan toisenlaiseen elämäntilanteeseen mihin olen tottunut. Rakentamisen loppuajan olen hetkellisesti oikeastaan asunnoton. Vanhempieni omakotitalossa on reilusti tilaa meidän pienelle perheelle ja keskustan toimistohuoneessa on tilaa itselleni. Toimistohuoneeni sijaitsee ydinkeskustassa Kolmio-nimisessä..noh kolmiossa, jossa on muitakin aivan ihania tyypejä, kuten Saana&Olli, Suvi Kesäläinen ja hetken vielä Frimanin Laura. Ensimmäistä kertaa elämässäni minulla on itseasiassa kämppäkavereita, vaikka heistä harva yöpyy samassa osoitteessa.

Yritän ottaa tästäkin vaiheesta kaiken irti, voitte vain kuvitella miten ihanaa on asettua taloksi tämän epämääräisen asumiskuvion jälkeen. Rahaa säästyy nyt paljon enemmän, olen jo nyt huomannut, että rakentamisen aikana tulee yllättäviä menoja. Nimimerkillä ostin juuri 800 eurolla tuuletusputkia. Asioita, joita et uskonut koskaan tarvitsevasi.

Näin oman elämäni kinginä täytyy vain tehdä hetkellisiä vähän epämukaviakin ratkaisuja, jotka oikeastaan tähän mennessä ovat tuntuneet ihan mukavilta.Täytyy sanoa, etten olisi noin viisi vuotta sitten voinut ikinä kuvitellakaan missä tilanteessa olen juuri nyt. Elämä voi todellakin muuttaa suuntaansa aika radikaalisti, toki riippuu millainen höyrypää sitä laivaa ohjaa ja minne sitä ohjaa. 😉

Sitäpaitsi:

Myrsky tuo vaan rikkautta tullessaan!

 

 

 

Suhteet Sisustus Oma elämä