Merellistä ruokaa

33FA7902-39A4-4079-966B-D8AA9B62954F.jpeg

 

Merellistä ruokaa, lauantai ja hyvää seuraa. Odotin viikonloppua melkoisen innokkaasti sillä sain katsoa aurinkoista kevätilmaa koko viikon toimiston ikkunasta.

Levollisin olo on kun lähipiiri on yhden katon alla. Lasten riemu kuuluu läheltä, isosiskon kanssa vaihdetaan kuulumiset, talviolympialaiset säestävät taustalla ja aurinko lämmittää. Me todellakin asetettiin aurinkotuolit terassille ja otimme talvitakkien ja peittojen alla aurinkoa kasvoille. Kasvot on muuten syytä suojata aurinkorasvalla. 

Kun ruoka on valmis pienet punaposkiset lapsukaiset rymyävät ovesta sisään. Pienille oli tällä kertaa perunamuusia ja nakkeja, me aikuiset kokeilimme ensimmäistä kertaa itse ostereita. 

Osterit olivat alkupalaa, jonka jälkeen siirryimme tuttuun ja turvalliseen sinisimpukkaan. Aih että, voisin elää merenelävillä.

A5C3E027-5040-41FA-98FC-A84177A66901.jpeg

 

96D66CD6-19F6-49E7-AE02-F00D67393248.jpeg

 

7E47C22E-A1E2-4AB7-80BB-706D40CE3758.jpeg

 

CDFEDD3C-2A15-499E-884D-A6AAC694FF9E.jpeg

 

3419CB30-43B2-4230-9E5E-961AE3681E72.jpeg

 

7699D7FD-8037-4A01-8065-BD943C31B8B4.jpeg

 

3461A156-D754-4B8E-B8B8-B4AE262153C7.jpeg

 

Viikonloppu etenee rauhallisesti sillä kerään voimia seuraavaan viikkoon joka huipentuu syntymäpäiväjuhliini. En yleensä juhlia omia synttäreitäni, mutta juuri nyt se tuntuu hyvältä valinnalta. 

Seuraavan viikon teemaksi voisinkin ottaa juhliin valmistautumisen ja kaikki siihen liittyvät asiat. 

 

Koti Ruoka ja juoma

Pieniä asioita juuri nyt

2A960D0E-E598-4BAF-9B06-2D647B2A1B9B.jpeg

 

  • Sain toimistolle kukkalähetyksen! Luulin, että omassa elämässäni saan seurata näitä tapahtumia vain elokuvien tai muutaman harvan ystävättäreni kautta, mutta nope. It’s real now! 
  • Nukkumaan mennessä tyttäreni kietoutuu aina tiukasti kainalooni.
  • Talonrakennus näyttää menevän mukavan mutkattomasti, olen saanut hyvät tekijät siihen. Samaan hengenvetoon täytyy toki todeta, että onhan tässä ollut stressiä, huolta ja hämmennystä, mutta minusta tuntuu, että ne ovat suhteessa kovin pieniä.
  • Kaikki sen tietää, mutta mainittakoot, että ilmat ovat nyt todella kohillaan!
  • Olen käynyt uintikursseilla ja ennestäänkin hyvänä uimarina (vaikka itse sanonkin) osaan uida vapaauintia melko hyvin. Valmentajani sanoi, että olisin nyt huipulla, jos olisin treenannut kilpauintia jo lapsesta saakka. On kiva osata jotain mitä ei niin moni välttämättä osaa.
  • Sovin viikonloppuna, että asetamme isosiskoni kanssa tuolit ulos aurinkoon, juodaan lasi shampanjaa ja otetaan aurinkoa. Se on jokavuotinen perinne ja se on aina yhtä ihanaa. Samaan syssyyn sovimme, että valmistamme merihenkisen aterian – siihen kuuluu muun muassa ostereita.

 

Mitä kaikkea kivaa teille on tapahtunut viime päivinä? Tell me!

 

 

 

Suhteet Oma elämä