Varovasti, rauta painaa

Vihdoinkin pääsin sinne salille. Oon jo nähnyt untakin liikkumisesta, että lienee turvallista sanoa että oli vähän paljon ikävä.

2012-10-25_17.28.59.jpg

Trikoot mahtuivat vielä jalkaan, niin ehkä peli ei ole menetetty. Otin ihan rauhallisesti (koska PT-ihminen oli myöskin salilla ja kyttäsi että en ala riehumaan siellä prkl) ja nautin kyllä joka hetkestä. 

Paitsi siitä hetkestä, kun mun viereen tuli kiertoharjoittelijapainojenkolistajamies. Se latasi kyykkytankoon painot, penkkipaikalle painot ja aloitti maastavedot. Ja joka toiston jälkeen kolautti painot maahan. ARGH! Kuuden toiston jälkeen kaveri katosi näköpiiristä noin viideksi minuutiksi, eli se varmaan teki jotain kiertoharjoittelujuttua. Varaten ainakin kaksi paikkaa. Oon lukenut liikaa Pakkista, koska alan bongailemaan salilta noita ärsyttäviä tyyppejä 😀 Kohta varmaan kirjoittelen itse sinne Pakkotoistolle…

Mutta se varailu. Varaatteko te paikkoja salilla? Mä saatan liikeparissa varata kaksi laitetta/penkin+käsipainot/kahdet käsipainot, mutta yritän olla jumittamatta sitä suoritustani kauheen pitkäksi. Ja jos on paljon jengiä salilla en vaan sitten tee liikepareja vaan perussarjoja.

Varailu, ärsyttääkö? Painojen kolistelu, ottaako päähän? Mitenkä on?

Hyvinvointi Liikunta

Rice, we have some

2012-10-24_15.30.07.jpg

Kahden keittiön yhdistämisprojektissa huomioitua:

  • Riisiä on ihan hulvattomasti. Viisi pakettia, joista yksi oli täällä valmiiksi. Että täällä ei taideta ainakaan tulevaisuudessakaan karpata.
  • Kanelia on myös luultavasti loppuelämän tarpeisiin. Ja kardemummaa. Täytyy ehkä alkaa tunkea noita puuroon ja kahviin. Jos on jotain vinkkejä mihin kanelia ja kardemummaa voi käyttää puuron ja pullan lisäksi, kertokaa toki.
  • Muovikippoja ja -keppoja on aina enemmän kuin vastaavien kansia. Mihin ne kannet menee?
  • Kahvikuppeja riittää koko talolle, mutta oletettavasti talouden kahvinjuojien mielestä niitä on silti liian vähän.
  • Shottilaseja kertyy opiskeluaikoina. Heitin itse muutossa pois ehkä 8 shottilasia (tai siis vein kirpparille), ja nyt niitä taas on. 
  • Kaksi kahvinkeitintä. Olisikohan liiottelua pitää molempia käytössä? 

Pitänee jatkaa raivaustöitä, että saa keitettyä sitä kahvia 🙂

Koti Sisustus