Mä en oo koskaan

sotkenut aamupuuroon raejuustoa. Eiku oho, olenpa. Enkä edelleenkään erityisesti tykkää. Mutta sain sen mun uuden ja kiiltävän ruokavalioni eilen, joten ei kait siinä sitten muuta kun noudattamaan. Tulevasta ruokaelämästä tulee ainakin:

  • raejuustoisa
  • kasviksekas
  • rahkaisa
  • tuskaisa, sillä lounas pitäisi syödä vasta kello 13, ja mä olen täysin ehdollistunut kello yhdentoista lounaaseen. Epäilen että tää on se kaikken pahin juttu tuossa. (Syy tähän kellotukseen lienee vaan ruokarytmin hakeminen, ajattelin kyllä tentata PTltä että josko nyt kuitenkin JOSKUS söisi lounaan yhdeltätoista. Meillä kun on töissä kello yhdentoista lounasseurue, enkä haluaisi hylätä tuota mainota porukkaa täysin.)

Mutta se raejuusto ja puuro. Mähän laitoin sinne vielä jäisiä mustikoita. Ja lopputulos oli sitten sellanen että mustikat oli kylmiä, raejuusto viileää ja puuro huoneenlämpöistä. Ehkä alan vielä mikrottamaan koko setin kun on sekoitus tehty. Vai olisiko teillä muilla jotain awesome-elite-vinkkejä?

Hyvinvointi Liikunta Terveys

One does simply walk to Mordor

Yleensä lähinnä vaan ottaa päähän äärettömästi, kun lenssu iskee. Tällä kertaa asiat olivat vähän paremmin, sillä normaalin viikonlopun urheiluohjelman sijaan (pe sali, la pump + lenkki, su sali+jää) otin suunnan kohti Helsinkiä.

Perjantaina oli ohjelmassa hengailua ja iloittelua pääkaupungin humussa (osa 1), lauantaina kaverin tuparit ja hassuttelua pääkaupungin humussa (osa 2). Majoittumisen jälkeen valmisteltiin tuparilahjaa, ja testattiin että se varmasti sopii.

img_0030.jpg

Istuvuus oli hyvä, ja ohjeiden mukaan hitsauskypärä sopii ”lähes kaikkeen hitsaamiseen”. Epäselväksi jäi, että mihin se sitten oikeasti käy.

Helsingissä on kuulkaa hauskoja ja iloisia baarien nimiä. Iloisen sian kautta siirryttiin Hilpeään haukeen, ja odotin koko ajan että onko seuraava mesta sitten Hysteerisen hauska hirvi tai joku muu vastaava. (Ei ollut.)

img_0033.jpg

Lauantaipäivä potkittiin käytiin lähiöpitsalla ja turistikuvien ottamisella.

img_0034.jpg

Maalaiset kaupungissa ja sitä rataa? (Edit: kuvassa ei tapahdu mitään kylttiä häpäisevää toimintaa, vaikka näin jälkikäteen katsottuna siltä epäilyttävästi näyttääkin. Eegh.)

img_0038.jpg

Illemmalla jätin kaverit pääkaupungin humuun ja suuntasin itse vähän parempien ihmisten Alepan kautta nukkumaan jo ennen kymmentä. Vanhuus, here I come. Yksi yö vähillä unilla ja toista ei pysty enää millään. Vaikka lauantaina otettiin kollektiiviset päiväunetkin, niin ei. Väsytti vaan.

img_0042.jpg

img_0043.jpg

img_0046.jpg

Siinä vaiheessa kun ”Fartgupp” aiheuttaa kikatirsk-kohtauksen, on parempi hypätä autoon ja suunnata takaisin Tampereelle. Pojat olivat huomattavan paljon hiljaisempia palatessa kuin mennessä, tosin syy saattoi olla siinäkin että kotimatkalla ei pelattu silta-peliä. Peli on yksinkertainen, joka sillan kohdalla otetaan huikka. Tiesittekö, että Tampere – Helsinki välillä siltoja on ns. hiton paljon? Muistuttakaa että seuraavalla kuskireissullani en yllytä matkustajia pelaamaan tuota peliä.

Suhteet Ystävät ja perhe Matkat