Bodypump 82

Toinen testikierros uusinta pumppia, ja pakko kyllä sanoa että nyt on pitkästä aikaa sellanen setti missä mikään biisi/sarja ei vituta ihan älyttömästi. Aina siellä on ollut joku sellanen kohta, mikä ottaa päähän ja mikä ei vaan suju. Tai sitten se musa on yltiömäisen paskaa. Tällä kertaa kyllä kaikki vaan toimii. Ja sain tehtyä isoimmilla painoilla ikinä, which is nice! Paitsi kyykyt. Mä oon jumittunut nyt siinä siihen kympin kiekkoihin, kun en saakeli meinaa jaksaa painavampaa tankoa a) nostaa hartioille ja b) pitää hartioilla ilman että se alkaa sattua niskassa. Oonko ainoa joka kärsii näin typerästä ongelmasta?

Nyt tarvis ehkä alkaa tankata kahvia verenkiertoon, ja koittaa tehdä tälle tukan reuhkalle jotain. Mulla on illalla treffit parhausihmisen kanssa, pitää ettiä kaapista jotain parempaa Seppälää päälle 😀

photo_on_2012-06-02_at_16.27.jpg

Giant hands, parempi ote kahvikupista. Ehkä pari jaksoa Pokka pitää -sarjaa Areenalta kuitenkin ensin. Hyvvää lauantaita vaan kaikille muillekin.

PS. Antakaa vinkkejä tohon pumpongelmaan, jos sellasia on.

PPS. Antakaa mulle blogimainoskäyntikertoja parturiin.

PPS. Tai lähettäkää testiin antipörhöisyystuotteita, testaan mieluusti.

 

Hyvinvointi Liikunta

Abi ysikasi

Lilyn toimitus kyseli lakkiaispäivästä, että millasta menoa silloin oli. Voisin toki kertoa siitä miten MUN lakkiaispäivänä mentiin hevosella ja reellä kirkkoon ja sudet näykki kantapäitä, mutta ei se tainnut ihan niin mennä. Aamulla muistaakseni mentiin ihan vaan lukiolle ja hämmästeltiin, miten komeita meidän lukion pojat oli puvuissaan. Kun odoteltiin pääsyä (liikunta)juhlasaliin, taisi siellä joku taskumattikin kiertää jännitystä helpottamassa.

Kun todistukset ja stipendit oli jaettu (mää sain jonkun stipendin muistaakseni sosiaalisuudesta ja jostain sellaisesta, en tiiä yhtään että miksi), puheet kuunneltu niin oli aika saada kukat vanhemmilta ja isovanhemmilta ja ottaa miltänyttuntuu-kuva. Aika helpottuneelta vissiin:

223370_4935503042_353_n.jpg

Miss Pepsodent, olkaas hyvät. Muistaakseni sitten käytiin hautausmaalla viemässä jotain kukkia jollekin haudalle (kas näin muistan mainiosti, mutta hei, tosta on jo aikaa…).

Kotona olikin sitten pöydät täynnä herkkuja, kahvipannu kuumana ja koko suku paikalla (hei, herkut = kaikki sukulaiset saapuvat mestoille). Lisäksi mulla kävi mun luisteluvalmennettavat tuomassa kukkasia, awwww ne pienokaiset oli ihania. Sitten kävi joukkuekaveritkin ja ystävät. Skoolailun jälkeen tuli auto pihaan ja lähdettiin Naantalin Merisaliin syömään. Ja juopottelemaan. Ilta oli kyllä hiton hauska, ei voi muuta sanoa. Sellainen vähän haikea, mutta enemmänkin iloinen, kupliva ja riehakas ilta. 

230435_4935523042_589098042_136848_1497_n.jpg

Mahtavaa lakkiaispäivää kaikille Lilyn (ja muillekin) abeille!

Suhteet Oma elämä