Treenimotivaation maksimointi

Mä olen vihdoin (lähes) päässyt eroon siitä että hankkisin vain niitä perusteepaitoja ja collegehousuja jumppatamineiksi. Omistan jopa yhdet juoksutrikoot, mutta siveys- ja esteettisyyssyistä pidän niitä jalassa julkisesti vaan kun on riittävän pimeää. Eli sysipimeää. Lenkkeilen ne jalassa vain sähkökatkojen aikaan keskiyöllä, kun kuukaan ei valaise.

Sitten mulla on sellaiset polven alle yltävät treenihousut, jotka käyvät mainiosti kyllä jumpassa, koska a) ne eivät ole kuumat b) ne on mustat c) niistä ei näy läpi vaikka kyykkää d) ne on jotain teknistä materiaalia joten ne ei hiosta liikaa. Mutta niitten kanssa saa olla tarkkana että minkä paidan pistää. Syystä että ne ovat sitten ehkä huonoiten istuvat housut ikinä. Sitä kuvittelisi, että trikoo on sillai tavallaan aika armollinenkin, mutta ehei. Noi housut tursauttavat sitä ylimääräistä rasvapeitettä oikein korostetusti esille. 

Ensinnäkin niissä on korkea korkea löysä vyötärö. Sellainen, jonka voi nostaa ylös tai laskea lanteille. Ja siinä vyötäröllä on kiristysnauha. Mikä on ihan jees, tarkoittaa ettei vyötäröllä ole sitä kuminauhaa, joka pullauttaa jenkkakahvat esille vaikka niitä ei olisi alunperin ollenkaan. Ja mulla kuitenkin on. Mutta jostain hemmetin syystä niissä housuissa sitten pitää olla 5cm sen vyötärönauhan alapuolella joustamaton sauma. Joka pullauttaa ihan uudet jenkkakahvat, niitten oikeiden lisäksi. Yhdet housut, kahdet kahvat. Oh joy.

Jos on oikea paita, ongelma ei ole paha. Tänään oli väärä paita. Sellainen kivan turkoosi, teknistä materiaalia oleva paita. Joka on tavallaan vähän löysä, mutta ei roiku. Paitsi että sen helmassa on kuminauha, joka on jotenkin ainakin mun lantiotakamusosastolle liian kireä. 

Tosi tosi kiva jumpata, katsoa itseään peilistä ja vihata abt joka hetkeä. Musta on kiva että mä voin kattoa peilistä mitä teen, että teenkö oikein. (Ja salaa koittaa katsoa että onko mulla jo hauikset näkyvissä.) Mutta mä EN haluais koko tuntia kirota sitä että mulla on kolmet jenkkakahvat ja tuntea oloani ihan supernorsuksi. Toisaalta, pistää ponnistamaan vähän korkeammalle siinä steppilaudalla kun haluaa kuluttaa sen toisenkin kalorin samalla. Että ne fukken jenkkakahvat katois. Tai että muistais ens kerralla pistää omastakin mielestä kivat (ja jenkkakahvoja generoimattomat) vaatteet.

Olenko mä ainoa pullukka joka haluaa näyttää kivalta siellä jumpassa? Perkele.

Hyvinvointi Liikunta

Face esteem

Tiiättekö ne aamut kun on parempi hiipiä kotona pimeässä ettei vaan säikäytä itseään aamunaamalla kun kulkee peilin ohi? Tukka näyttää siltä kun yöllä olisi käynyt näin:

http://www.youtube.com/watch?v=tvk8eyTO6Tc

Niin. Omalle tukalleni en kyllä voi mitään, yritän vain tykätä siitä. Eikö se oo ihan herttaista ja söpöä että tukkaa voi käyttää kompanssina, kun vaan aamusta tarkistaa sojotusosioiden ilmansuunnat?

Mulla on ollut ihan sellaiset omat pikkumeikkausrutiinit aamuisin: pohja, puuteri ja ripsiväri. Kesäisin värjäsin ripset ettei tarvi kun ehkä vähän puuteria nenän päähän (as if se pysyisi siinä hellepäivänä, mutta noin mielenrauhan vuoksi pistin). Talvella taas on ollut niin kammoisan kalpea naama, että on tullut laitettua erilaisia pohjamaaleja ja punaisuuden estoa ja mustien silmänalusten estoja ja muita. Mutta nyt! Nyt mulla on naamaitsetunto 😀

Let me tell you, kun näin blogimaailmasta vuoden pari jälkijunassa tuuppaa silmiin ripsien pidennykset niin sitä huomaa hiihtävänsä tuolla päivästä toiseen tasan sen näköisenä kun aamulla heräsi. (No vaatteet oon yleensä vaihtanut, vaaleenpunaiset fleecehousut on vähän ei-toimisto-kelpoisat.) Sen sijaan että aamuisin on tällainen olo:

draft_lens13403881module119596591photo_1284505513morning_hair.jpg

..onkin tällainen olo:

heidi-klum-wide-wallpaper.jpg

Ihan mahtavaa! Nyt tässä on vaan se ongelma, että kun tuntee itsensä Heidiksi, niin sitä vaatetukseltaan näyttää aikalailla jääkiekkoilijalta (collegehousut, huppari ja pipo). Että jos siitä pääsisi eroon, kun ehkä ne hienot räpsyripset nyt ei kuitenkaan hämää kaikkia kanssaihmisiä katsomaan niitten kamalien pruhjottavien housujen ohi 😀

Tästä itsetuntoasiasta vois kyllä kirjotella ihan ”oikeankin” postauksen, mutta nyt lähinnä halusin saada myöskin liittyä siihen ripsienpidennysten fanikertoon. Saako tästä jonkun jäsenkortin, ja alkaako mullekin tippua nyt sponsorilahjoja?

Arvatkaa kauanko oon miettinyt miten saisin ton gorillavideon tuupattua johonkin postaukseen niin että se jopa liittyisi aiheeseen? 

(kuva1, kuva2)

Kauneus Mieli Meikki