Sokerihiiren ryhtiliike, viikko 3.

IMG_2044.JPG

Viikolla 3 treenaaminen tuntui todella kropassa. Liikun muutenkin kohtalaisesti, mutta nyt kun liikkuminen on ollut aikataulun mukaista, ja kovempaa, olen ollut väsyneempi. Ja palautuminen on ollut hidasta. Keskiviikkona skippasin treenin kun kävin ottamassa tatuoinnin, ja teinkin sen sitten torstaina normitreenin alle. Kuka haluaa arvata oliko se hyvä idea :D.

IMG_2027.JPG

Tällä viikolla sokerinhimo jätti mut vihdoin rauhaan! Ostin kotiin bebe-leivoksia keskiviikkona, muuta en edes erityisemmin himoinnut omaani. Mulla tuli vaan fiilis, että kyllä mä tiedän että tuo maistuu todella hyvältä, mutta mä en tarvitse sitä. Ja söin sen sijaan vakioiltapalani. Maustamatonta jugurttia, marjoja ja pähkinöitä.

IMG_2002.JPG

Tällä viikolla en ehtinyt valmistella eväitä ja ruokia niin hyvin kun haluaisin, ja se tekee syömisestä haastavampaa. Ja silloinhan sitä monesti turvautuu huonoihin vaihtoehtoihin. Syö mitä sattuu. Ostin onneksi jääkaappiin paljon kurkkua ja salaattia, joita nappasin eväiden lisukkeeksi mukaan. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty on niin hemmetin totta.

Koska välillä pitää osata ottaa rennosti, vappuaattona nautin kuoharia ja söin suklaata, hyvällä omalla tunnolla, mutta mahdutin silti treenit aikataulun mukaisesti ohjelmaan.

”Eat clean. Stay fit, and have a burger to stay sane” – Gigi Hadid

Kommentit (2)
  1. Ai hitsi miten hyvännäköinen salaatti (ja leivos). Mä olisin syönyt ne kummatkin :D. Oot aika sitkee sissi!!

    1. Kiitos :)! Bebe-leivokset on mun suurinta herkkua, palkitsen kyllä itseni sellaisella joku päivä :).

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *