19.12.2013 maijis Tässä postauksessa ei ole mitään jouluista… Kaipasin jotain valoa pimeyden keskelle. Onneksi löysin kesällä ottamani kukkakuvat. Reipasta päivää! Avainsanat: Kesä Hyvinvointi Mieli