Taikinaterapian tulos
Leivottiin cookies´ja. Tänään saatiin kolme tytön kaveria kylään maistelemaan niitä. Surautettiin vielä vadelmasmootihieta seuraksi.


Resepti oli tällainen oma kehittelemä
1,5 dl vehnäjauhoja
1 dl kaurahiutaleita
1 tl leivinjauhetta
1 tl soodaa
1/4 tl suolaa
1 tl vaniliinisokeria
1/2 dl sokeria
1/2 dl fariinisokeria
3/4 dl suklaahippusia
3/4 d M&M karkkeja
Nämä sekoitetaan keskenään. Lisätään 1 vatkattu muna ja noin 3/4 dl sulatettua voita. Määrästä tulee n. 12 aika isoa keksiä. Paistetaan 180 asteessa noin 10 minuuttia.


Nam. Pastellinvärinen päivä.