Taikinaterapian tulos

 

Leivottiin cookies´ja. Tänään saatiin kolme tytön kaveria kylään maistelemaan niitä. Surautettiin vielä vadelmasmootihieta seuraksi.Leivontaterapia1.jpg

Leivontaterapia3.jpg

Leivontaterapia2.jpg

Resepti oli tällainen oma kehittelemä

1,5 dl vehnäjauhoja

1 dl kaurahiutaleita

1 tl leivinjauhetta

1 tl soodaa

1/4 tl suolaa

1 tl vaniliinisokeria

1/2 dl sokeria

1/2 dl fariinisokeria

3/4 dl suklaahippusia

3/4 d M&M karkkeja

Nämä sekoitetaan keskenään. Lisätään 1 vatkattu muna ja noin 3/4 dl sulatettua voita. Määrästä tulee n. 12 aika isoa keksiä. Paistetaan 180 asteessa noin 10 minuuttia.

Leivontaterapia4.jpg

Leivontaterapia6.jpg

Nam. Pastellinvärinen päivä.

Koti Ruoka ja juoma